Sukces Sea of Thieves - 15 milionów graczy i milion sprzedanych kopii na Steamie
Studio Rare odtrąbiło sukces Sea of Thieves - do tej pory w dzieło o piratach zagrało 15 milionów graczy, a w niespełna dwa miesiące sprzedano na Steamie milion kopii.
Studio Rare ogłosiło właśnie niebywały sukces, który przyszedł im w udziale poprzez wydane w 2018 roku Sea of Thieves. Niemrawy start na początku średnio interesującej gry wieloosobowej poświęconej piratom finalnie przerodził się w następujące liczby: 15 milionów graczy ogółem i milion sprzedanych egzemplarzy na Steamie w niespełna dwa miesiące!
Rare oraz Microsoft bez wątpienia mogą uznać swoje brzydkie kaczątko już jako pięknego i dojrzałego łabędzia. Sea of Thieves bowiem, mimo iż na początku miało pod górkę, finalnie z opresji wyszło obronną ręką - przede wszystkim dzięki uporowi deweloperów, którzy zaoferowali (i nadal oferują) wsparcie dla tytułu kolejnymi dodatkami oraz bonusową zawartością.
Producenci gry zaanonsowali, że do tej pory Sea of Thieves zgromadziło łącznie piętnaście milionów graczy! Co wydaje się szaloną liczbą, jeśli weźmiemy pod uwagę, że w styczniu tego roku było ich raptem dziesięć milionów. Ponadto w samym czerwcu partie rozegrały ponad trzy miliony graczy, zaś do dzisiaj - od premiery na Steamie - grę kupiło milion nowych osób! Czyli w niespełna dwa miesiące, bowiem Sea of Thieves dostępne jest na platformie Valve właśnie od czerwca.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler