Ghost of Tsushima zaoferuje ogromny świat - zdradza jego projektantka

Joanna Wang, w studiu Sucker Punch odpowiedzialna za przewodzenie zespołowi stojącemu za wykreowaniem wirtualnej Cuszimy, opowiedziała nieco więcej o kreacji wiarygodnego świata w Ghost of Tsushima.

@ 10.07.2020, 12:17
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Wielbiciel literatury przez małe p, gier przez duże G, a także muzyki (tu już bez wyróżnień). Do tego klasyczna męska elegancja, savouir-vivre i szeroko pojęta estetyka. Kontakt: m.trochonowicz@miastogier.pl
ps4

Ghost of Tsushima zaoferuje ogromny świat - zdradza jego projektantka

Studio Sucker Punch otwierało generację swoim inFamous: Second Son, a także zamknie ją nadchodzącym Ghost of Tsushima. Czy czas spędzony nad drugim z wymienionych tytułów przełoży się na jego jakość? Tego możemy domniemywać, niemniej jednak przedpremierowe materiały nastrajają pozytywnie co do nadchodzącego dzieła. Co nieco o kreacji świata, czyli bezwzględnie jednego z głównych elementów każdej gry, powiedziała Joanna Wang - odpowiedzialna w studiu za stworzenie wiarygodnego i unikalnego środowiska.

W jednym z ostatnich postów na PlayStation Blog, Joanna Wang ze studia Sucker Punch opisała proces twórczy stojący za wyglądem grupy wysp Cuszima (tak w istocie brzmi polska nazwa!) leżących na terenie Japonii. Co przyznała projektantka, to fakt, iż wygląd lokacji w rzeczywistości nie został przełożony 1:1, wiec wirtualna Cuszima zdecydowanie różni się od swojego odpowiednika.

"Ghost of Tsushima jest na razie największą grą, którą kiedykolwiek stworzyliśmy. Mapa jest podzielona na trzy regiony wypełnione więcej niż czterdziestoma zróżnicowanymi biomami i setką miejsc, w których gracz coś znajdzie. Naszym celem dla otwartego świata gry jest zawsze: »jeśli możesz coś zobaczyć, możesz też tam dotrzeć«. Z jak najmniejszą liczbą wyjątków" - opowiada Joanna.

W Ghost of Tsushima trafimy zarówno do bujnych lasów, które przecinane są błotnistymi i rozległymi bagnami, by później przenieść się do skutych lodem oraz górzystych krajobrazów. Jak konkluduje projektantka: "Chcemy przedstawić ci autentyczny, wiarygodny świat - świat, który woła cię, zachęcając do odkrywania. Świat, który jest bogaty i pełen niespodzianek".

Ghost of Tsushima zadebiutuje tylko na PlayStation 4 - premierę wyznaczono na 17 lipca. Trzy dni wcześniej, bo 14 dnia tego samego miesiąca, do sieci trafią recenzje branżowych mediów (w tym nasza). Myślę, że sukces The Last of Us: Part II może być powtórzony!


Sprawdź także:
Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

Premiera: 17 lipca 2020
PS4

Ghost of Tsushima to gra akcji od studia Sucker Punch, przygotowana ekskluzywnie na PlayStation 4.Akcja gry rozpoczyna się w 1274 roku. Są to czasy świetności imperium mo...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   12:34, 10.07.2020
Wszystko tak naprawdę będzie zleżeć od tego czy naprawdę udało im się stworzyć ciekawy otwarty świat bez steki znaków zapytania. Nie wiem czemu ludzi ich tak nie lubią Dumny
0 kudosfrycek88   @   19:56, 10.07.2020
No i takie gry lubię. Z wielkimi, otwartymi światami. Nie mogę się doczekać.
0 kudosTheCerbis   @   21:25, 10.07.2020
Oby był dobrze zaprojektowany. Co prawda na materiałach, które oglądałem, Cuszima wygląda naprawdę ciekawie, aczkolwiek różnie to bywa w praktyce. Tak czy siak - uwielbiam klimaty feudalnej Japonii. Uśmiech