W Ghost Recon: Breakpoint pojawią się bohaterowie sterowani przez SI

Musiało minąć ponad pół roku od premiery Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint, by Ubisoft wprowadził do gry bohaterów sterowanych przez sztuczną inteligencję. Niemniej - stało się!

@ 09.07.2020, 12:27
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Wielbiciel literatury przez małe p, gier przez duże G, a także muzyki (tu już bez wyróżnień). Do tego klasyczna męska elegancja, savouir-vivre i szeroko pojęta estetyka. Kontakt: m.trochonowicz@miastogier.pl
pc, ps4, xbox one

W Ghost Recon: Breakpoint pojawią się bohaterowie sterowani przez SI

Ubisoft nadal walczy z Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint i stara się wyprowadzić swoje dzieło na prostą. Gra nadal dostaje popremierową zawartość, i to - mówiąc ogólnikowo - całkiem niezłą - wystarczy wspomnieć ostatni epizod, Deep State, z gościnnym udziałem Sama Fishera z serii Splinter Cell. A właśnie zapowiedziano, że dzieło francuskiej korporacji otrzyma wreszcie coś, czego solowi gracze oczekiwali od dnia debiutu - kompanów sterowanych przez sztuczną inteligencję.

Ubisoft wrzucił na swoje kanały na platformie YouTube zapowiedź zmierzającego do Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint "ficzera" - bohaterów walczących razem z kierowaną postacią, lecz kontrolowanych przez komputer. Patent, który towarzyszył poprzedniej produkcji z tej serii, Wildlands, ponad pół roku od premiery zawita w końcu do Breakpoint. Warto wspomnieć, że łączenie się graczy w czteroosobowe zespoły przez sieć nie było problemem - mimo to, gdy sami chcieliśmy przemierzać Auroę... to dosłownie robiliśmy to sami.

To jednak nie koniec atrakcji - plansza, która pojawia się przy zakończeniu materiału sugeruje, że podczas imprezy Ubisoft Forward (12 lipca o godzinie 21 naszego czasu) poznamy więcej informacji. Prawdopodobnie ujawniony zostanie III epizod, wieńczący tym samym cykl życia Breakpointa.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):