W The Medium kluczowa będzie mroczna i niepokojąca atmosfera
Twórcy budują ją dzięki zaawansowanym możliwościom konsoli Xbox Series X.
Studio Bloober Team pracuje obecnie nad dwoma grami. Jedna to podrasowany Observer, drugą jest natomiast The Medium. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, The Medium zaoferuje "ciężką, niepokojącą atmosferę".
The Medium dostępne będzie wyłącznie na komputerach osobistych oraz konsoli Xbox Series X. Deweloperzy chcą maksymalnie wykorzystać możliwości nowej platformy Microsoftu, a jednym z najważniejszych elementów projektu będzie klimat. Klimat budowany w znacznej mierze za sprawą oprawy wizualnej.
Jak przyznaje producent, Jacek Zięba, The Medium niemożliwe było do przygotowania na konsolach obecnej generacji. Jest ono opracowywane z myślą o next-genach, a w szczególności o Xboksie Series X. Zaoferuje atmosferę, jakiej do tej pory nigdzie nie widzieliśmy.
"Mocno staramy się, aby stworzyć ciężką, niepokojącą atmosferę w grze. Korzystamy z wielu sposobów, aby wciągnąć gracza w oba nasze światy, zarówno muzyką, jak i środowiskiem, a dzięki temu, że nie mamy ekranów wczytywania te rzeczy są znacznie bardziej efektywne. Przedtem mieliśmy ciągle pod górkę, aby gra była wciągająca i kinowa, mimo ciągłych przerw, teraz następna generacja sprawia, że problem ten odpada".
"Mocno wykorzystujemy CPU oraz GPU, aby prowadzić interakcję normalnego i duchowego świata. Wiele rzeczy jeszcze mamy do ujawnienia, jeśli chodzi o The Medium, włączając w to mechanikę rozgrywki. Ekipa marketingowa zabije mnie, jak powiem zbyt dużo zbyt wcześnie, ale korzystamy z dodatkowej mocy, by pchnąć to, co możliwe jest w rozgrywce na następnej generacji i nie możemy się doczekać reakcji graczy".
Premiera The Medium zaplanowana została na końcówkę bieżącego roku. Tytuł dostępny będzie wówczas na PC oraz Xboksie Series X.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler