Twórcy Ghost Of Tsushima opowiadają o systemie walki w grze

Najważniejsza dla deweloperów była szybkość przebiegu pojedynków.

@ 25.06.2020, 11:25
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Twórcy Ghost Of Tsushima opowiadają o systemie walki w grze

Ghost Of Tsushima trafi do sprzedaży już za mniej więcej trzy tygodnie. Istotną rolę w projekcie odgrywa walka, a w związku z tym deweloperzy postanowili nam ją zaprezentować. Zrobił to współzałożyciel studia Sucker Punch, Chris Zimmerman.

Zimmerman opublikował na oficjalnym blogu PlayStation artykuł, w którym wyjaśnia istotę walki mieczem. W jego opinii najważniejszym - i najtrudniejszym - zadaniem dla twórców było określenie odpowiedniej prędkości toczenia pojedynków. Nie mogły być one zbyt szybkie, ani zbyt wolne, więc deweloperzy mnóstwo czasu poświęcili na eksperymenty.

Aby uzyskać właściwą prędkość walk, twórcy zainteresowali się filmami, w których były pojedynki na miecze. Dzięki temu dowiedzieli się jak takie starcie faktycznie wygląda, a później przenieśli je do wirtualnego świata. Starcia są dzięki temu dynamiczne i intensywne.

Zimmerman poruszył też kwestię różnych stylów walki, w zależności od tego, z jakim przeciwnikiem walczymy. Do każdego pojedynku trzeba się odpowiednio przygotować, biorąc pod uwagę rozmiar, a także liczbę wrogów. Nie da się tak po prostu wymachiwać mieczem.

Poniżej rzucić okiem możecie na dwa materiały filmowe podejmujące tematykę systemu walki w grze. Jeśli chodzi o Ghost Of Tsushima, jego premiera zaplanowana została na dzień 17 lipca bieżącego roku. Grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?