Cyberpunk 2077 - CD Projekt RED twierdzi, że questy będą bardziej rozbudowane niż w Wiedźminie
Cyberpunk 2077 zaoferuje graczowi trzy razy więcej sposobów rozwiązania zadań niż Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Cyberpunk 2077 znacznie bardziej rozbudowanym tytułem, aniżeli Wiedźmin 3: Dziki Gon. Rozgrywka i questy poboczne mają być skomplikowane i dawać więcej możliwości.
Dzisiejsze nowiny pochodzą z wywiadu na podcaście z jednym z twórców Cyberpunk 2077, przeprowadzonego przez niemiecką redakcję GameStar. Użytkownik Reddit, Moraez, skompilował komentarze w jednym poście.
Z publikacji dowiadujemy się, że CD Projekt Red porównał skok jakościowy w projektowaniu poziomów w Cyberpunk 2077, do skoku jaki miał miejsce pomiędzy Wiedźminem 2, a Wiedźminem 3. Zatem można przypuszczać i zakładać, że zadania poboczne w nowym projekcie Polaków zyskają na znaczeniu.
W rezultacie istnieje trzy razy więcej sposobów rozwiązania problemów niż w przygodach Geralta. Zespół starał się wymyślić najbardziej absurdalny sposób na osiągnięcie celu i to, w jaki historia powinna być kontynuowana. Twórca stwierdził, że jedyną metodą osiągnięcia niepowodzenia misji jest śmierć. Na przykład: "rozmawiasz z kimś, zostajesz postrzelony, a zamiast walczyć, uciekasz i kupujesz hamburgera, ale misja musi być kontynuowana".
Zespół będzie kontynuował prace nad zadaniami dodatkowymi, nawet gdy zostaną już ukończone. Wszystko po to, aby zidentyfikować problemy lub obszary wymagające poprawy. Ogólnie wszystko jest ciągle dopieszczane.
Cyberpunk 2077 pojawi się na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One w dniu 17 września.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler