PlayStation 5 oferuje większą elastyczność, twierdzi twórca Commander ’85

Sony prawdopodobnie postawi też na łatwiejszą obsługę urządzenia.

@ 04.06.2020, 09:29
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5, xbox x/s

PlayStation 5 oferuje większą elastyczność, twierdzi twórca Commander ’85

Procesor opracowany przez AMD na potrzeby PlayStation 5 w dość znacznym stopniu różni się od tego, przygotowanego dla Xboksa z serii X. Jedna z podstawowych różnic to zmienna częstotliwość pracy, wychwalana przez deweloperów.

Twórca Commander 85, Marcin Makaj, rozmawiał niedawno z redakcją GamingBolt, a w trakcie konwersacji poruszona została kwestia potencjału, jaki drzemie w architekturze PlayStation 5. Choć Makaj nie ma jeszcze dostępu do zestawu deweloperskiego, dokładnie przejrzał on dostępną specyfikację techniczną.

"Obie konsole to krok do przodu, jeśli chodzi o wydajność CPU. Równoległy Multi-Threading zrobi wielką różnicę - skok w wydajności jest zawsze czymś pożądanym, ale różnica w przypadku PlayStation 5 to bardziej elastyczne podejście, nie widzę tu jednak zwycięzcy".

Makaj twierdzi, że obie konsole są wyśmienite, a jeśli Sony będzie kontynuowało swoją dotychczasową politykę, PlayStation 5 będzie łatwiejsze do programowania niż Xbox z serii X.

"Zgodnie z moimi doświadczeniami z opracowywaniem gier dla Xboksa One i PlayStation 4, przeważnie miałem lepszą wydajność na PlayStation 4 i myślę, że będzie to nadal tak samo na konsolach next-genowych. Więcej mocy to zawsze świetna sprawa, otwiera nowe możliwości, jeśli chodzi o jakość grafiki".

Gra opracowywana przez Makaja, Commander ’85, zadebiutuje w bliżej nieokreślonym terminie na PC, PS4, Xboksie One oraz Switchu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?