Mapa Ghost Of Tsushima będzie ogromna i zróżnicowana
Deweloperzy twierdzą, że to, co pokazali w gameplayu to maleńki wycinek całości.
Kilka dni temu studio Sucker Punch zaprezentowało całkiem solidny gameplay z Ghost Of Tsushima. W trakcie prezentacji ujrzeliśmy spory wycinek wirtualnego świata gry, a deweloperzy twierdzą, że to jedynie maleńki fragment tego, co przygotowali.
O świecie Ghost Of Tsushima rozmawiał dyrektor gry, Nate Fox. W jednym z wywiadów Fox przyznał, że mapa pokazana w trakcie prezentacji była przybliżona i skupiała się tylko na obszarze startowym. Pełna mapa to zaśnieżone góry, bambusowe lasy, rozległe łąki i mnóstwo sekretnych miejsc.
"Mapa, którą pokazaliśmy w trakcie State of Play była bardzo zbliżona. To była mała porcja startowego obszaru, faktyczna mapa jest ogromna. Wyspa Tsushima to wiele biomów, które znaleźć można w Japonii, od zaśnieżonych szczytów po bambusowe lasy, wodospady oraz łąki. Wszystko tam jest. Chcemy dać graczom wystarczająco zawartości, by zabawa była porywająca. Nie chcieliśmy wielkiej mapy, na której nic nie ma. Upakowaliśmy ją ludźmi, przedmiotami oraz opowieściami".
Premiera Ghost Of Tsushima zaplanowana została na dzień 17 lipca bieżącego roku. Grać będziemy oczywiście wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler