W Ghost of Tsushima nie jesteśmy zmuszani do grania jako ninja
Deweloperzy Ghost of Tsushima ten kluczowy wybór zostawiają graczowi.
Ghost of Tsushima to gra, której akcja toczy się w otwartym świecie. Z tego względu gracz ma wybór, jeśli chodzi o metodę spędzania wolnego czasu. Sposób rozgrywki nie jest narzucony, a do dyspozycji mamy dwa zasadniczego style.
Podczas przemierzania wirtualnego świata Ghost of Tsushima będziemy dość często walczyć. W zależności od tego, jaki sposób toczenia bojów preferujemy, będziemy mogli albo postępować jak ninja (eliminując oponentów z ukrycia) albo samuraj (stając oko w oko z rywalem). Pomiędzy stylami będziemy w stanie się dowolnie "przełączać".
"Są ważne momenty w opowieści, które bardziej ukazują tę zmianę niż inne", wyjaśnia kreatywny dyrektor gry, Jason Connell, odpowiadając na pytanie dotyczące przemiany głównego bohatera z samuraja w ducha. "Ale prawda jest taka, że nawet po dotarciu do określonych wątków, nadal możesz grać jako samuraj, będziesz natomiast skuteczniejszy i potężniejszy. Nie każemy Ci wybierać".
Connell przy okazji potwierdził, że w Ghost of Tsushima nie będzie żadnego systemu karmy, tudzież moralności. Twórcy chcieli aby progresja głównego bohatera była bardziej naturalna, aby była widoczna w opowieści.
"Myśleliśmy o moralności, ponieważ w Infamous mieliśmy system karmy, ale zdaliśmy sobie sprawę, że ważniejsze jest dla nas opowiedzenie ludzkiej historii kogoś, kto musi się zmienić, przejść całkowitą transformację".
Premiera Ghost of Tsushima zaplanowana została na dzień 17 lipca bieżącego roku. Grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 4. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, zerknijcie na ostatni gameplay z projektu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler