Ghostrunner - zestawienie grafiki z ray-tracingiem
Redakcja serwisu DSOGaming postanowiła porównać demo Ghostrunnera bez i z włączonym ray-tracingiem.
Firma All in! Games wypuściła niedawno wersję demonstracyjną Ghostrunnera, najnowszej gry studiów ONE MORE LEVEL, 3D Realms oraz Slipgate Ironworks - o czym informowaliśmy Was kilka dni temu. Akcja potrwa jeszcze dwa dni, do 13 maja - tego dnia demko ma zniknąć z platformy firmy Valve. Pełna wersja zaś zadebiutuje 6 sierpnia na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. W każdym razie Ghostrunner w obecnej formie posiada sporo "ficzerów" graficznych, które można przetestować - jedną z nich jest osławiony ray-tracing.
Redakcja serwisu DSOGaming postanowiła bliżej przyjrzeć się graficznym możliwościom wersji demonstracyjnej Ghostrunnera, odpalając tytuł od All in! Games w najwyższych ustawieniach z włączonym ray-tracingiem. Rezultaty były zgodne z przewidywanymi: sprzęt o bebecach Intel i9 9900, 16GB pamięć RAM DDR4 (taktowanych na 3600Mhz) oraz NVIDIA RTX 2080 Ti lekko krztusił się, gdy w ray-tracing włączony był w rozdzielczości 4K oraz ultra ustawieniach grafiki (rozgrywka działała między 40 a 60 klatkami na sekundę).
Autorom porównania udało się też złapać kilka screenshotów dema Ghostrunnera bez i z włączonym ray-tracingiem. Efekt widoczny jest na samym dole niniejszej wiadomości. Włączony ray-tracing znajduje się w kolumnie po lewej stronie!
Ghostrunner osadza akcję w brudnym, cyberpunkowej metropolii, w której ludzie są w odwrocie po tajemniczej katastrofie. Rozgrywka przypomina rodzime Dying Light, w którym cechą charakterystyczną jest wykorzystanie parkouru do poruszania się, a także zaawansowany model walki wręcz. Główny bohater potrafi wyczyniać naprawdę fantastyczne rzeczy, a przy okazji sprawnie posługuje się posiadanym orężem. Wszystko po to, by zlikwidować niejakiego Keymastera i jego opresyjny reżim.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler