Assassin's Creed: Valhalla - twórcy wyjaśniają dlaczego ukryte ostrze bohatera jest widoczne

Chodzi, w skrócie, o to, że jest ono zbyt wspaniałe, by je skrywać.

@ 01.05.2020, 14:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one, ps5, xbox x/s

Assassin's Creed: Valhalla - twórcy wyjaśniają dlaczego ukryte ostrze bohatera jest widoczne

W trakcie wczorajszej zapowiedzi gry Assassin's Creed: Valhalla mieliśmy okazję obejrzeć pierwszy zwiastun przedsięwzięcia. W trailerze główny bohater korzystał z ukrytego ostrza charakterystycznego dla asasynów, choć ostrze ciężko nazwać ukrytym. Dlaczego jest widoczne? Deweloperzy postanowili wyjaśnić.

"Budujemy fantasy w świecie Wikingów", wyjaśnia kreatywny dyrektor gry, Ashraf Ismail. "Chcieliśmy, aby gracze czuli, że są w butach wojownika wikingów, aby w pełni przeżywali tę fantazję, ale jednocześnie musiało to się mieścić w ramach świata Assassin's Creed. Dlatego w trakcie podróży główny bohater, Eivor, natrafia na asasynów. Eivor nie wie co to oznacza, ale czuje więź. Eivor współpracuje z asasynami oraz innymi ludźmi".

"W pewnym momencie Eivor otrzymuje ukryte ostrze - to coś, co dzieje się dość szybko na początku. Nie chcę się wdawać w szczegóły, by niczego nie psuć, ani nie wyjaśniać jak do tego dochodzi, ale to coś ważnego, istotnego dla fabuły. Więc kiedy Eivor otrzymuje ukryte ostrze zakłada je, ale stwierdza, że to zbyt wspaniały oręż i nie może go ukrywać przed wrogami".

Assassin's Creed: Valhalla zadebiutuje pod koniec bieżącego roku, a dostępne będzie na PC, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie z serii X. Ja na razie wiele szczegółów pozostaje niejasnych, ale w miarę zbliżania się debiutu projektu, będziemy Wam przekazywać kolejne szczegóły.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:23, 01.05.2020
Przynajmniej wytłumaczenie fabularne daje radę.
0 kudosTheCerbis   @   17:22, 01.05.2020
Czyli ukryte ostrze... nie jest ukrytym ostrzem. Czym zatem jest i jak bardzo Assassin's Creed zostanie (znów) wykastrowany z tytułowego wątku zakonu asasynów? :]
0 kudosMicMus123456789   @   19:29, 01.05.2020
Położenie ostrza w poszczególnych grach można w sumie wyjaśnić realiami. Bo faktycznie trudno być typowym asasynem kiedy nie ma się jak skradać na polu walki Dumny
0 kudosTheCerbis   @   20:19, 01.05.2020
Zwłaszcza, jeśli generalnie nie chce się skradać na polu walki. Wiadomo, jak to wiking. Szczęśliwy
0 kudosdabi132   @   10:31, 02.05.2020
Assassyn tylko z nazwy. Czasy świetności tej serii minęły niestety. Szczerze mówiąc, wolałbym remaster jedynki niż coś takiego. Wątku zakonu i kredą to chyba nawet nie będzie. Ot po prostu bohater spotka paru Assassynów, przekażą mu ukryte ostrze i tyle.
0 kudosMicMus123456789   @   11:55, 02.05.2020
W sumie kto powiedział, że ukryte ostrze musi naprawdę być ukryte? Jak mam być szczery osobiście nie spodziewałem się, że ostrze wysunie się z góry ręki, a nie z dołu. Jest ono w jakiś sposób ukryte, bo wygląda jak element pancerza. Po za tym patrząc po Odyssey można też było zakładać, że jako takiego ostrza w ogóle nie będzie.
1 kudosBubtownik   @   13:20, 02.05.2020
Czasy świetności to ta seria dopiero przeżywa. Od zmiany formuły gra jest według mnie po stokroć grywalniejsza. W poprzedniej formule najbardziej sobie cenię Unity i to właśnie Unity razem z Origins są u mnie nr1 w serii. Mam każdą część (na płytach i cyfrowo) niektóre nawet na dwie platformy (Kolekcja Ezio PC+PS4, BF PC+PS4, Origins PC+PS4) i Valhalle również wezmę pewnie nawet w pre-orderze. Absolutnie nie przeszkadza mi ukryte ostrze nad nadgarstkiem. Tak nosił je Dariusz i chętnie pogram w taki sposób.
0 kudosMaterdea   @   13:49, 02.05.2020
Cytat: dabi132
Assassyn tylko z nazwy. Czasy świetności tej serii minęły niestety. Szczerze mówiąc, wolałbym remaster jedynki niż coś takiego. Wątku zakonu i kredą to chyba nawet nie będzie. Ot po prostu bohater spotka paru Assassynów, przekażą mu ukryte ostrze i tyle.
Której świetności? Tej, gdzie walczyliśmy z dziesięcioma przeciwnikami na raz trzymając LT i naciskając X, kontrując każde uderzenie? Czy tej, w której każde zadania wyglądały identycznie?
0 kudosdabi132   @   14:44, 02.05.2020
Cytat: Materdea
Której świetności? Tej, gdzie walczyliśmy z dziesięcioma przeciwnikami na raz trzymając LT i naciskając X, kontrując każde uderzenie? Czy tej, w której każde zadania wyglądały identycznie?

Chodzi o fabułę, postaci, które miały charyzmę jak Ezio, wątek walki Templariuszy z Assassynami, no i ciekawy, rozbudowany wątek współczesny. Nawet Altair był bardziej interesującym bohaterem niż taki Bayek.
0 kudosBubtownik   @   14:50, 02.05.2020
Cytat: dabi132
Chodzi o fabułę, postaci, które miały charyzmę jak Ezio, wątek walki Templariuszy z Assassynami, no i ciekawy, rozbudowany wątek współczesny. Nawet Altair był bardziej interesującym bohaterem niż taki Bayek.


Ooo to chyba się nie dogadamy ;) Ja uważam Bayeka za jedną z najlepszych postaci w serii. Dla mnie był nawet lepszym bohaterem niż Ezio i jakby dostał 3 gry na pokazanie siebie to byłbym mega usatysfakcjonowany. Świetna postać z najlepszym voice-actingiem.
1 kudoslogan23   @   17:27, 02.05.2020
Panowie spokojnie. Ja lubię stare assasyny 1-3 i kilka nie grałem, Dobrze że próbują przenosić nas w różne czasy. Ja rozumiem że komuś może się nie podobać, Jakby była stagnacja to byście narzekali że ciągle to samo.
Dodaj Odpowiedź