Ghost of Tsushima - nowe informacje na temat walki oraz otwartego świata

Twórcy chcą, abyśmy sami szukali drogi do celów.

@ 13.04.2020, 13:27
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Ghost of Tsushima - nowe informacje na temat walki oraz otwartego świata

Przed momentem pisaliśmy o narracji w grze Ghost of Tsushima. Teraz mamy kolejną dawkę ciekawostek na temat przedsięwzięcia. Także i one pochodzą z majowego wydania Official PlayStation Magazine.

Redakcja wspomnianego periodyku opublikowała garść informacji na temat walki, skradania się oraz otwartego świata. Jako że gramy wojownikiem ninja, istotną rolę w zabawie odgrywa skradanie się, a główny bohater, Jin, musi w bardzo sprytny sposób walczyć z napotkanymi przeciwnikami.

Dla przykładu, istotną rolę odgrywa hak na linie, za pomocą którego jesteśmy w stanie się przemieszczać w środowisku i wybijać oponentów jednego za drugim. Samo eliminowanie przeciwników to m.in. dźganie ich nożem od tyłu albo likwidowanie za pomocą strzał.

Co ważne, nie zawsze musimy się skradać. Możemy też stanąć do walki bezpośredniej. Pojedynki są wówczas szybkie i dynamiczne, a deweloperzy dużo uwagi poświęcili temu, aby ciosy były satysfakcjonujące i wyglądały realistycznie. Dlatego uwagę poświęcono m.in. rozbryzgom krwi.

Jeśli chodzi o otwarty świat, potwierdzono, że w Ghost of Tsushima nie ma żadnych markerów, ani punktów nawigacyjnych. Gracze muszą przemierzać miejscówki korzystając ze swojej spostrzegawczości oraz pamięci. Do dyspozycji mamy zarówno misje poboczne, jak i główne.

Premiera Ghost of Tsushima zaplanowana została na dzień 26 czerwca bieżącego roku, a grać będziemy wówczas wyłącznie na PlayStation 4 - jeśli oczywiście nie dojdzie do opóźnienia, jak w przypadku The Last of Us Part II, które nie trafi do sprzedaży w maju.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   13:35, 13.04.2020
Przemieszczanie się bez mapy i markerów może być ciekawą odskocznią od tego co dziś oferuje prawie każda gra.
0 kudoslogan23   @   18:34, 13.04.2020
Ciekawe i będę interesował się grą. A dodatkowo dobrze że nie prowadzą za rączkę.