W Ghost of Tsushima bohater będzie musiał zapomnieć o honorze samuraja

Zostanie zmuszony do walki z przeciwnikiem w bardziej niekonwencjonalny sposób.

@ 13.04.2020, 13:07
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

W Ghost of Tsushima bohater będzie musiał zapomnieć o honorze samuraja

Ghost of Tsushima, jeśli wszystko pójdzie dobrze, trafi do sprzedaży pod koniec czerwca bieżącego roku. Jako że do debiutu coraz mniej czasu, w sieci pojawiają się różne interesujące informacje na temat przedsięwzięcia.

W najnowszym wydaniu Official PlayStation Magazine pojawił się wywiad, w którym deweloperzy ze studia Sucker Punch opowiadają co nieco na temat narracji oraz opowieści, z jaką będziemy mieli do czynienia w trakcie zabawy.

Z wywiadu dowiadujemy się, że gra rozpoczyna się w momencie mongolskiej inwazji na wyspę Tsushima. W jej trakcie obrona wyspy zostaje praktycznie zmiażdżona, a garstka samurajów, w tym główny bohater, postanawia stawić czoła najeźdźcy.

Jin, bohater gry, zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest w stanie walczyć honorowo. Pozostawia za sobą kod samurajów i zaczyna stosować taktykę przypominającą tę wykorzystywaną przez wojowników ninja. Zaczyna walczyć z ukrycia, niczym tytułowy Duch.

Podczas zabawy bohater spotka wielu sojuszników, a jego postępowanie wpływać będzie na nasze relacje z nimi. Jako przykład podano Makoto - mistrzynię łuku, która jednocześnie szerzy informacje na temat naszych poczynań. W rezultacie może zbudować dookoła nas legendę, albo stać się naszym wrogiem.

Twórcy Ghost of Tsushima zapowiadają grę skupiającą się na wątku fabularnym. Opowieść ma być autentyczna, głęboka i porywająca. Będziemy bowiem doświadczać m.in. przemiany głównego bohatera, zmuszonego do tego, by zapomnieć o swoim honorze.

Premiera Ghost of Tsushima zaplanowana została na 26 czerwca bieżącego roku. Tytuł dostępny będzie wówczas wyłącznie na PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   21:29, 13.04.2020
Gdyby ktoś chciał kiedyś zrobić grę o samurajach, którzy żyją i walczą z godnością i tym całym kodeksem to gra musiałaby być bardziej liniowa. Wszystko w grze działoby się wolniej.