W Ghost of Tsushima bohater będzie musiał zapomnieć o honorze samuraja
Zostanie zmuszony do walki z przeciwnikiem w bardziej niekonwencjonalny sposób.
Ghost of Tsushima, jeśli wszystko pójdzie dobrze, trafi do sprzedaży pod koniec czerwca bieżącego roku. Jako że do debiutu coraz mniej czasu, w sieci pojawiają się różne interesujące informacje na temat przedsięwzięcia.
W najnowszym wydaniu Official PlayStation Magazine pojawił się wywiad, w którym deweloperzy ze studia Sucker Punch opowiadają co nieco na temat narracji oraz opowieści, z jaką będziemy mieli do czynienia w trakcie zabawy.
Z wywiadu dowiadujemy się, że gra rozpoczyna się w momencie mongolskiej inwazji na wyspę Tsushima. W jej trakcie obrona wyspy zostaje praktycznie zmiażdżona, a garstka samurajów, w tym główny bohater, postanawia stawić czoła najeźdźcy.
Jin, bohater gry, zdaje sobie sprawę z tego, że nie jest w stanie walczyć honorowo. Pozostawia za sobą kod samurajów i zaczyna stosować taktykę przypominającą tę wykorzystywaną przez wojowników ninja. Zaczyna walczyć z ukrycia, niczym tytułowy Duch.
Podczas zabawy bohater spotka wielu sojuszników, a jego postępowanie wpływać będzie na nasze relacje z nimi. Jako przykład podano Makoto - mistrzynię łuku, która jednocześnie szerzy informacje na temat naszych poczynań. W rezultacie może zbudować dookoła nas legendę, albo stać się naszym wrogiem.
Twórcy Ghost of Tsushima zapowiadają grę skupiającą się na wątku fabularnym. Opowieść ma być autentyczna, głęboka i porywająca. Będziemy bowiem doświadczać m.in. przemiany głównego bohatera, zmuszonego do tego, by zapomnieć o swoim honorze.
Premiera Ghost of Tsushima zaplanowana została na 26 czerwca bieżącego roku. Tytuł dostępny będzie wówczas wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler