Minecraft Dungeons przeniesione na maj - opcja cross-platform dopiero po aktualizacji
Microsoft poinformował, że premiera Minecraft Dungeons została przeniesiona z kwietniowego okienka na 26 maja.
Jak grom z jasnego nieba uderzyła w nas wczoraj informacja, że długo oczekiwane Wastelands 3 nie ukaże się w planowanym terminie i jego premiera przesunęła się na 28 sierpnia. Drugi cios Microsoft (bowiem studio inXile Entertainment jest częścią kolektywu Xbox Game Studios) wyprowadził w przypadku Minecraft Dungeons - z kwietniowego terminu wydania pozostało tylko smutne wspomnienie. Gra przenosi się na koniec maja.
Na oficjalnym koncie gry na platformie Twitter pojawiła się informacja, że premiera Minecraft Dungeons zostaje przesunięta - z powodu pandemii koronawirusa deweloperom nie uda się dostarczyć gry na kwiecień, jak było zaplanowane, więc w związku z tym premiera nowej odsłony popularnego sandboksa została ustalona na 26 maja! Tytuł zmierza na komputery osobiste i konsole Xbox One (na premierę w abonamencie Xbox Game Pass), PlayStation 4 i Nintendo Switch.
Jednocześnie w newsie na oficjalnej stronie Minecrafta pojawiło się krótkie FAQ (najczęściej zadawane pytania), zdradzające nieco więcej szczegółów na temat samej produkcji. Okazuje się, że zapowiadana funkcja pozwalająca grać z posiadaczami innych platform zostaje opóźniona - choć cross-platfom miało zadebiutować na premierę, okazuje się, że opcja trafi dopiero z aktualizacją w "niedalekiej przyszłości".
Minecraft Dungeons autorstwa szwedzkiego Mojang to dość interesująca produkcja, rozgrywająca się naturalnie w popularnym, klockowym uniwersum. Z tą różnicą, że zamiast otwartego świata i schematu "róbta co chceta" dostajemy model gameplayu wykonany na modłę serii Diablo - wcielając się w jednego ze śmiałków czteroosobowej drużyny przemierzamy tytułowe lochy, eliminując zagrożenie w postaci wrogo nastawionych poczwar i zdobywamy coraz lepsze wyposażenie oraz wbijamy kolejne poziomy doświadczenia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler