PlayStation 5 uruchomi znaczną część gier z PS4

Sony obiecuje, że wsteczna kompatybilność PS5 będzie kompleksowa.

@ 22.03.2020, 10:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4, ps5

PlayStation 5 uruchomi znaczną część gier z PS4

Przed kilkoma dniami pisaliśmy o tym, że wsteczna kompatybilność PlayStation 5 będzie ograniczona, albowiem Sony będzie musiało w odpowiedni sposób przygotować gry, mające ją wspierać. Korporacja postanowiła sprostować jednak swoje wcześniejsze słowa.

Z najnowszej wypowiedzi wynika, że ekipa odpowiedzialna za PS5 dołożyła "mnóstwa starań" do tego, by użytkownicy PlayStation 4 mogli grać w swoje ulubione tytuły na PS5. Japończycy twierdzą, że "przytłaczająca większość ponad 4000 gier z PS4 będzie grywalnych".

"Spodziewamy się, że wstecznie kompatybilne tytuły działać będą na podniesionej częstotliwości na PS5, dzięki czemu będą w stanie korzystać z wyższej i bardziej stabilnej liczby klatek, a także - potencjalnie - z wyższej rozdzielczości", czytamy w komunikacie.

"Sprawdzamy obecnie grę po grze, aby znaleźć ewentualne błędy, które muszą być usunięte przez twórców danego oprogramowania".

PlayStation 5 zadebiutuje pod koniec 2020 roku. Sony twierdzi, że pandemia SARS-CoV-2 nie będzie miała wpływu na premierę.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKeiko   @   12:28, 22.03.2020
To, oraz obsługa 4K BD wystarczy, żeby mnie zachęcić do ewentualnego zakupu. Tę generację w głównej mierze przespałem, na PS4 przeszedłem z 3 gry. Nie będę miał żadnych problemów ze sprzedażą konsoli i nadrobieniem zaległości na PS5.
0 kudosguy_fawkes   @   20:58, 22.03.2020
Wsteczna kompatybilność to super sprawa, bo dzięki temu można podłączyć pod TV nowy sprzęt i niczym się nie martwić. Ja raczej nie sprzedam mimo to PS4, bo raz, że nadal wciąż sporo ze mnie kolekcjonera, a dwa, że nigdy nie wiadomo, jak to z tą zgodnością będzie, skoro Sony mówi o "przytłaczającej większości", a nie o 100% pokrycia dostępnej biblioteki.