Metal Gear Solid 3: Snake Eater - więcej informacji

Konami Digital Entertainment ogłosiło dziś że Metal Gera Solid 3: Snake Eater będzie czerpał korzyści z wiedzy największych profesionalistów Hollywoodu.

@ 04.07.2006, 15:45
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps2


Konami Digital Entertainment ogłosiło dziś że Metal Gera Solid 3: Snake Eater będzie czerpał korzyści z wiedzy największych profesionalistów Hollywoodu. David Hayter - aktor podładający głosy, scenarzysta,

Harry Gregson-Williams - kompozytor,

Kyle Cooper - reżyser oraz producent.

Panowie ci połączyli siły w tworzeniu najnowszej części Metal Gear Solid.
Pan Hayter ponownie podłoży głos pod postać Snake'a, główną postać w grze. Oprócz postaci snake'a znany jest on także z takich hitów jak X-Men, X-Men 2 oraz The Scorpion King.



Jak twierdzi David Snake jest jedną z najbardziej dynamicznych postaci w historii gier komputerowych. "Zawsze lubiłem tworzyć postaci, a następnie kreatywnie rozwijać i eksplorować ich osobowości w scenariuszu. Praca dla Kojima podczas ożywiania Snake'a była na prawdę bardzo satysfakcjonującym przeżyciem i zdecydowanie jest to jedna z najlepszych ról w jakie udało mi się wcielić".



W Metal Gera Solid 3 usłyszymy oryginalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną przez Harrego Gregsona-Williamsa. Jego dziełem były ścieżki dźwiękowe w takich hitach jak : Shrek, Shrek2, Wróg Stanu, a ostatnio tworzone przez niego scieżki dźwiękowe usłyszymy w Team America: World Police, Man on Fire, oraz zbiliżających się Dziennikach Bridżet Jones: Na krawędzi Powodu.



Gregson-Williams po raz pierwszy miał styczność z serią Metal Gera Solid, podczas pracy nad Sons Of Liberty czyli drugą częścią gry. Dzięki temu że w najnowszej części MGS muzykę tworzy Harry, gracze mogą być pewni że będzie ona powalająca i monumentalna.



"Zmiast skupiać się na okresie czasowym, w którym toczy się gra, stworzyłem ścieżke dźwiękową która pasuje idealnie istniejących już części" - mówi Williams. "Muzyka podkreśla każdą z istniejących warstw gry, i wzmacnia fabułę. Ogrmoną przyjemnością była dla mnie praca z Hideo Kojima, ponieważ on na prawdę rozumie jak ważna jest muzyka dla stworzenia właściwego tonu, oraz klimatu dla każdej sytuacji".



Oprócz Harrego i Davida, z Kojima pracuje także Kyle Cooper, reżyser i producent który zaprojektował ponad 150 trailerów i wprowadzeń, które do dnia dzisiejszego wprawiają w osłupienie publiczność na całym świecie. Najbardziej znany jest z filmów wprowadzających do takich hitów jak: Siedem, Spider Man oraz Mission Impossible. Celem Coopera w grze MGS3 przy współpracy z Kojima, jest stworzenie pierwszego na świecie w pełni interaktywnego Intra do gry, dającego graczom możliwość niespotykanej jeszcze do tej pory kontroli nad poczynaniami gracza, a co za tym idzie wzmacniając doznania z gry. Dynamiczne intro, wzorowane na szpiegowskich filmach z lat 60-tych jest wstępem do czekającej na gracza przygody.



MGS3 będzie niezaprzeczalnie kontynuował tradycje swoich poprzedników jako największa na świecie komputerowa przygoda. Połączenie filmowych elementów takich jak głędoka i skomplikowana fabuła, wpsaniała muzyka oraz profesionalne podejście do tematu sprawią że gracze na całym świecie będą pragnęli zagrać choć przez chwilę w MGS3.



Więcej szczegółów podamy jak tylko się pojawią... :)

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?