Zobaczcie Need for Speed: Underground z ray-tracingiem

Wyśmienita gra stała się jeszcze lepsza za sprawą ray-tracingu.

@ 25.02.2020, 09:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Zobaczcie Need for Speed: Underground z ray-tracingiem

W 2017 roku w sieci pojawiło się Need for Speed: Underground Redux, czyli specjalna modyfikacja dla gry Need for Speed: Underground, mająca za zadanie usprawnienie oprawy wizualnej przedsięwzięcia, a opracowana przez AMTxDRxRL.

Modyfikacja z 2017 roku prezentowała się bardzo efektownie, ale ktoś postanowił pójść o krok dalej i jeszcze bardziej dopieścić dzieło. W rezultacie otrzymaliśmy aktualizację moda, opracowaną przez innego twórcę, niejakiego Stre1itzia. Robi ona użytek z technologii ray-tracingu.

Dzięki ray-tracingowi udało się uzyskać jeszcze lepszą oprawę wizualną, choć jest to związane niestety ze sporym wpływem na wydajność gry. Produkcja działa trzykrotnie wolniej niż w przypadku oryginalnego moda. Dzieje się tak ze względu na zmiany w oświetleniu oraz cieniowaniu. 

Poniżej rzucić okiem możecie na odświeżone Need for Speed: Underground Redux.


Sprawdź także:
Need for Speed: Underground

Need for Speed: Underground

Premiera: 18 listopada 2003
PC, PS2, XBOX, GC, GBA

Need for Speed: Underground jest następną odsłoną cyklu wirtualnych wyścigów samochodowych, zapoczątkowanego w 1995 roku. Gra wprowadza do serii szereg innowacyjnych elem...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRonaldo_   @   14:00, 25.02.2020
Najlepsza część NFS, trzeba będzie sprawdzić tego reduxa.
0 kudosgajda1000   @   10:49, 26.02.2020
Mam RTX2060, ale z tegoco widzę to chyba cieżko to działa i trzeba będie zmienić na RTX2080ti in the future ;D Ktoś testował??