Na potrzeby Halo Infinite opracowany został nowy silnik graficzny

Narzędzie nazwano Slipspace Engine, a jego możliwości poznamy pod koniec roku.

@ 12.02.2020, 10:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, xbox one, ps5

Halo Infinite wiemy do tej pory bardzo niewiele, mimo że jego premiera zaplanowana została na końcówkę bieżącego roku. Deweloperzy ze studia 343 Industries postanowili się jednak podzielić garścią szczegółów. Tym razem dotyczących silnika graficznego Slipspace Engine napędzającego projekt.

Okazuje się, że narzędzie zostało opracowane specjalnie z myślą o Halo: Infinite. Inżynierowie stwierdzili, że dotychczas wykorzystywany silnik nie spełnia ich oczekiwań i konieczne jest przygotowanie czegoś nowego - potężniejszego i bardziej zaawansowanego.

"Musieliśmy stworzyć nowy silnik, potężniejszy i przeznaczony dla nowej generacji, ale jednocześnie bardziej elastyczny, aby artyści i inżynierowie mogli na nim sprawniej funkcjonować", powiedział dyrektor marki Halo, Frank O’Connor. "Sprawy techniczne są kluczowe do przygotowania platformy przyszłości".

"Musisz przygotować narzędzia, które pozwalają Ci tworzyć nowe narzędzia, które pozwalają Ci opracowywać nowe elementy, o których nie pomyślano wcześniej", dodał dyrektor inżynierii, David Berger. "Musisz dać twórcom zawartości przestrzeń do kreowania".

Splipspace Engine w akcji zobaczymy pod koniec bieżącego roku. Wówczas w sklepach pojawi się najnowsze dzieło studia 343 Industries, czyli Halo Infinite.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?