Kampania Dreams nie będzie szczególnie długa

Można by nawet napisać, że będzie ona zaskakująco krótka.

@ 05.02.2020, 11:50
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Kampania Dreams nie będzie szczególnie długa

Już niedługo w sklepach pojawi się nowa gra studia Media Molecule - Dreams. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, kampania dla jednego gracza w tymże projekcie będzie stosunkowo krótka. Pochłonie ona raptem kilka godzin wolnego czasu gracza.

Singlowe doświadczenie w Dreams nazwane zostało “Art’s Dream”. Ekipa portalu IGN miała już okazję je sprawdzić, a z opublikowanych przez nich informacji wynika, że napisy końcowe kampanii zobaczymy po 2 lub 3 godzinach zabawy, co nie jest zbyt porywającym wynikiem.

Redakcja twierdzi jednak, że opowieść jest interesująca i zróżnicowana. Jest też najbardziej dojrzałą ze wszystkich historii, jakie do tej pory przygotowało studio Media Molecule. Co ciekawe, opowieści przygotowanej przez deweloperów nie da się zmodyfikować narzędziami dostarczanymi z grą.

Premiera Dreams zaplanowana została na dzień 14 lutego bieżącego roku, a grać będziemy wówczas wyłącznie na konsoli PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   15:07, 11.02.2020
No, ale tu będziemy robili własne gry więc, ten patent zwielokrotni liczbę godzin spędzonych z grą.