Kampania Dreams nie będzie szczególnie długa
Można by nawet napisać, że będzie ona zaskakująco krótka.
Już niedługo w sklepach pojawi się nowa gra studia Media Molecule - Dreams. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, kampania dla jednego gracza w tymże projekcie będzie stosunkowo krótka. Pochłonie ona raptem kilka godzin wolnego czasu gracza.
Singlowe doświadczenie w Dreams nazwane zostało “Art’s Dream”. Ekipa portalu IGN miała już okazję je sprawdzić, a z opublikowanych przez nich informacji wynika, że napisy końcowe kampanii zobaczymy po 2 lub 3 godzinach zabawy, co nie jest zbyt porywającym wynikiem.
Redakcja twierdzi jednak, że opowieść jest interesująca i zróżnicowana. Jest też najbardziej dojrzałą ze wszystkich historii, jakie do tej pory przygotowało studio Media Molecule. Co ciekawe, opowieści przygotowanej przez deweloperów nie da się zmodyfikować narzędziami dostarczanymi z grą.
Premiera Dreams zaplanowana została na dzień 14 lutego bieżącego roku, a grać będziemy wówczas wyłącznie na konsoli PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler