Valve szuka psychologa, który pomoże firmie tworzyć nowe mechaniki rozgrywki
Korporacja chce, aby potencjalny kandydat miał wpływ na wszystko, co poprawi jej funkcjonowanie.
Ciekawe wieści docierają do nas z firmy Valve. Jak się dowiedzieliśmy, spółka planuje zatrudnić w swoich szeregach psychologa. Ma się on zajmować wspomaganiem ekipy odpowiedzialnej za rozgrywkę. Valve chce dowiedzieć się więcej na temat "zachowań ludzi oraz motywów i czynników wpływających na to dlaczego ludzie robią to, co robią".
"Wierzymy w to, że projektanci gier, w pewnym sensie, są eksperymentalnymi psychologami. Dlatego szukamy eksperymentalnego psychologa z dużymi umiejętnościami, aby wykorzystać jego wiedzę i metodologię psychologii w grach oraz innych aspektach działania Valve", czytamy w opisie pozycji.
"Chcemy wykorzystać Twoje doświadczenie w ekserymentalnych projektach, metodach badań, statystyce oraz zachowaniu ludzi, aby ukształtować wciągające doświadczenia w przyszłych tytułach Valve. Spodziewamy się, że będziesz badał i sprawdzał wszystkie inne tematy, które są istotne dla poprawy doświadczeń naszych klientów, partnerów i pracowników".
Potencjalny kandydat musi mieć oczywiście ukończoną psychologię, a ponadto musi dysponować co najmniej czterema latami doświadczenia w eksperymentalnych projektach i metodach badań. Co ciekawe, osoba, która dostanie pracę będzie się też zajmować sprzętem, nie tylko oprogramowaniem.
Valve planuje w najbliższym czasie zatrudnić 14 nowych pracowników, w tym inżyniera oprogramowania, posiadającego doświadczenie w esporcie; oraz dwóch scenarzystów, którzy mogliby przygotowywać opowieści nadchodzących projektów.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler