Maxime Beland, dyrektor kreatywny Splinter Cell, powraca do Ubisoftu
Czy to oznacza, że otrzymamy next genową odsłonę przygód Sama Fishera?
Pisaliśmy wczoraj o tym, że Ubisoft zamierza tworzyć bardziej zróżnicowane gry. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, do zreorganizowanych struktur korporacji powrócił były reżyser serii Splinter Cell, Maxime Beland.
O powrocie dowiedzieliśmy się za sprawą profilu Belanda dostępnego na łamach portalu LinkedIn. Deweloper przepracował poza strukturami francuskiej spółki zaledwie kilka miesięcy, znajdując zatrudnienie w Epic Games, a teraz znowu będzie tworzył gry dla Ubisoftu.
Z dotychczasowych osiągnięć projektanta, warto wymienić pierwszą część cyklu Assassin's Creed, Far Cry 4, Far Cry Primal oraz Far Cry 5. Prócz tego pełnił on rolę kreatywnego dyrektora Rainbow Six: Vegas, Splinter Cell: Conviction oraz Splinter Cell: Blacklist. Jak zatem widać, doświadczenie ma.
W tym momencie nie wiemy czym dokładnie będzie zajmował się Maxime Beland, ale być może trzymał będzie pieczę nad kolejną częścią cyklu Splinter Cell. Plotkuje się o niej od bardzo dawna, aczkolwiek wciąż nie mamy na jej temat żadnych konkretów.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler