Wolfenstein: Youngblood otrzymuje wsparcie ray tracingu i DLSS - pół roku po premierze

Cóż, lepiej późno niż wcale.

@ 10.01.2020, 12:50
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Wolfenstein: Youngblood otrzymuje wsparcie ray tracingu i DLSS - pół roku po premierze

Wolfenstein: Youngblood na PC właśnie otrzymało wsparcie dla ray tracingu, czyli technologii śledzenia promieni od NVIDIA. Dodano też obsługę DLSS, co pozwoli posiadaczom kart GeForce RTX uzyskać jeszcze więcej klatek kosztem lekkiego obniżenia jakości wyświetlanego obrazu.

O ile wsparcie DLSS nie jest tu chyba jakoś szczególnie niezbędne, wszak tytuł jest nieźle zoptymalizowany, tak według pierwszych opinii zaimplementowany w grze ray tracing robi niezłą robotę. Szkoda natomiast, że technologię dodano dopiero teraz, na pół roku po premierze gry, która odbyła się pod koniec lipca 2019 roku. Jeśli jednak nie graliście jeszcze w Youngblood a w Waszej skrzynce siedzi karta GeForce RTX - to możecie skosztować gry z usprawnionym oświetleniem.

Jak to wygląda w akcji, widać na poniższym materiale od NVIDIA.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?