Animacje w Diablo IV będą lepsze niż kiedykolwiek wcześniej
Deweloperzy sporo zastosowali w technologię animacji, dzięki czemu usprawniono ruchy postaci.
Z do tej pory ujawnionych informacji wynika, że Diablo IV będzie naprawdę rozbudowanym przedsięwzięciem, czerpiącym najlepsze elementy z dotychczasowego dorobku serii. Nie oznacza to jednak, że deweloperzy nie stawiają na innowacje.
Jednym z elementów, który poddano prawie całkowitemu przebudowaniu, jest system animacji. Dowiedzieliśmy się o tym za sprawą wywiadu dyrektora artystycznego Diablo IV, Johna Muellera, z ekipą portalu AusGamers. Przyznał on, że zachowanie postaci w "czwórce" będzie całkiem inne niż w częściach poprzednich - znacznie płynniejsze.
"Dodaliśmy nowych rozwiązań technologicznych dla animacji", powiedział Mueller. "Łączenie animacji, animacje końcowe, posiadanie wielu animacji sprawia, że ruch jest inny niż w Diablo III. Wszystko to podnosi rozdzielczość. W akcji ruch jest płynniejszy, a ruchy pokroju zwrotów lepsze niż kiedykolwiek wcześniej".
Diablo IV powstaje obecnie z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie znamy jego daty premiery, ale nie byłoby wielkim zaskoczeniem, gdyby projekt zadebiutował pod koniec 2020 albo na początku 2021 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler