Animacje w Diablo IV będą lepsze niż kiedykolwiek wcześniej

Deweloperzy sporo zastosowali w technologię animacji, dzięki czemu usprawniono ruchy postaci.

@ 02.12.2019, 14:44
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Z do tej pory ujawnionych informacji wynika, że Diablo IV będzie naprawdę rozbudowanym przedsięwzięciem, czerpiącym najlepsze elementy z dotychczasowego dorobku serii. Nie oznacza to jednak, że deweloperzy nie stawiają na innowacje.

Jednym z elementów, który poddano prawie całkowitemu przebudowaniu, jest system animacji. Dowiedzieliśmy się o tym za sprawą wywiadu dyrektora artystycznego Diablo IV, Johna Muellera, z ekipą portalu AusGamers. Przyznał on, że zachowanie postaci w "czwórce" będzie całkiem inne niż w częściach poprzednich - znacznie płynniejsze.

"Dodaliśmy nowych rozwiązań technologicznych dla animacji", powiedział Mueller. "Łączenie animacji, animacje końcowe, posiadanie wielu animacji sprawia, że ruch jest inny niż w Diablo III. Wszystko to podnosi rozdzielczość. W akcji ruch jest płynniejszy, a ruchy pokroju zwrotów lepsze niż kiedykolwiek wcześniej".

Diablo IV powstaje obecnie z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie znamy jego daty premiery, ale nie byłoby wielkim zaskoczeniem, gdyby projekt zadebiutował pod koniec 2020 albo na początku 2021 roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?