Animacje w Diablo IV będą lepsze niż kiedykolwiek wcześniej

Deweloperzy sporo zastosowali w technologię animacji, dzięki czemu usprawniono ruchy postaci.

@ 02.12.2019, 14:44
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Z do tej pory ujawnionych informacji wynika, że Diablo IV będzie naprawdę rozbudowanym przedsięwzięciem, czerpiącym najlepsze elementy z dotychczasowego dorobku serii. Nie oznacza to jednak, że deweloperzy nie stawiają na innowacje.

Jednym z elementów, który poddano prawie całkowitemu przebudowaniu, jest system animacji. Dowiedzieliśmy się o tym za sprawą wywiadu dyrektora artystycznego Diablo IV, Johna Muellera, z ekipą portalu AusGamers. Przyznał on, że zachowanie postaci w "czwórce" będzie całkiem inne niż w częściach poprzednich - znacznie płynniejsze.

"Dodaliśmy nowych rozwiązań technologicznych dla animacji", powiedział Mueller. "Łączenie animacji, animacje końcowe, posiadanie wielu animacji sprawia, że ruch jest inny niż w Diablo III. Wszystko to podnosi rozdzielczość. W akcji ruch jest płynniejszy, a ruchy pokroju zwrotów lepsze niż kiedykolwiek wcześniej".

Diablo IV powstaje obecnie z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Na razie nie znamy jego daty premiery, ale nie byłoby wielkim zaskoczeniem, gdyby projekt zadebiutował pod koniec 2020 albo na początku 2021 roku.


Sprawdź także:

Diablo IV

Premiera: 2020
PC, PS4, XBOX ONE

Diablo IV to kolejna odsłona popularnej serii gier hack'n'slash od studia Blizzard Entertainment.Akcja gry ma miejsce wiele lat po wydarzeniach, jakie zwieńczyły fabułę D...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?