Twórcy Control wierzą, że PlayStation 5 pozwoli im tworzyć ładniejsze światy

Ma to być głównie zasługą dodatkowej mocy obliczeniowej oraz dysków SSD.

@ 25.11.2019, 12:16
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, inne, ps4, xbox one

Twórcy Control wierzą, że PlayStation 5 pozwoli im tworzyć ładniejsze światy

Control to jedna z najbardziej unikatowych gier ostatnich miesięcy. Oferuje ono mocno zakręcony i rozbudowany świat, a jej twórcy, studio Remedy, wierzą, że na PlayStation 5 będą mogli w tej kwestii osiągnąć jeszcze więcej.

Konsole następnej generacji trafią do sprzedaży pod koniec przyszłego roku. Choć nie znamy jeszcze szczegółowej specyfikacji technicznej nowych platform, jedna rzecz: dyski SSD, sprawia, że deweloperzy są do nich optymistycznie nastawieni.

W wywiadzie dla brytyjskiego Official PlayStation Magazine słów kilka na temat możliwości PlayStation 5 powiedział główny programista Remedy, Sean Donnelly. Przyznał on, że dyski SSD pozwolą twórcom przygotowywać bardziej rozbudowane światy i ograniczą czasy wczytywania.

"Dla czegoś pokroju Control, oznaczałoby to jeszcze bardziej rozbudowany system destrukcji, głębsze, pełne detali światy, a także usprawnienia pokroju natychmiastowego doczytywania po śmierci", powiedział Donnelly.

Zarówno PlayStation 5, jak i Xbox Scarlett zadebiutują pod koniec przyszłego roku. W obu maszynkach zamontowane zostaną dyski SSD, a gdy dowiemy się czegoś więcej na ich temat, damy Wam natychmiast znać.

Control dostępne jest obecnie na PC (wymagania), PS4 oraz Xboksie One. Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na jego zakup, koniecznie rzućcie okiem na naszą recenzję.


Sprawdź także:
Control

Control

Premiera: 27 sierpnia 2019
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Control to kolejne nowatorskie podejście do gier akcji z elementami przygodowymi od studia Remedy - twórców rewolucyjnego cyklu Max Payne oraz Alan Wake.W Control gracz w...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbalic87   @   13:40, 25.11.2019
I o to wlasnie chodzi ! Zamiast isc w strone coraz to wyzszej (a nawet absurdalnie wysokiej jak na mozliwosci technologiczne maszynek) rozdzielczosci i chyba lepiej jest sie skupic na takich aspektach jak mocno kulejaca destrukcja otoczenia czy rozbudowane i bogate w detale i otwarte swiaty w ktorych gracz nie bedzie sie nudzil !