Bethesda otwiera nowe studio, ratując tym samym twórców Rune 2 i Prey

Twórcy Prey i Rune 2 będą pracowali w nowym studiu, które zakłada sama Bethesda.

@ 13.11.2019, 18:06
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Bethesda otworzyła Roundhouse Studios, nowe studio w Madison, w stanie Wisconsin, w którym pracują byli pracownicy zespołu Human Head Studios.

Human Head Studios, założone w 1997 roku, było prywatnym deweloperem z Madison w stanie Wisconsin. Stworzyli tytuły takie jak Rune i Rune 2 (premiera w 2020 roku), Lost Within i byli twórcami pierwszego Prey. Ponadto przyczynili się do wydań takich produkcji jak BioShock Infinite czy też Batman: Arkham Origins. Zespól nadal będzie pracował w Madison, aczkolwiek teraz pod inną nazwą i z zupełnie nowymi pracownikami.

Po przejęciu Alphhes Dog Games przez Bethesdę w zeszłym miesiącu, Roundhouse Studios jest drugim zespołem programistów, który dołączył do tego dużego wydawcy w ostatnim czasie. Oba studia dołączają do Tango Gameworks (Shinji Mikami i seria The Evil Within), MachineGames (seria Wolfenstein), Arkane Studios (seria Dishonored), Zenimax Online (The Elder Scrolls Online), Id Software (Doom) i Bethesda Game Studios w ramach szerokiej rodziny Bethesda.

Chociaż nie jest jasne, jakie gry będą robić w nowym studiu, nie trudno się domyślić, że jakieś projekty muszą być na rzeczy, skoro formowany jest nowy zespół. Jak tylko pojawią się konkrety na temat ich gier, z pewnością Was poinformujemy.


Sprawdź także:

Prey

Premiera: 11 lipca 2006
PC, XBOX 360

Prey to dynamiczna strzelanka opracowana przez Human Head Studios wydana natomiast przez Take 2 Interactive. Produkt przeznaczony jest dla komputerów PC oraz konsoli Xbox...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfrycek88   @   09:58, 14.11.2019
Super. Dobrze że Bethesda dba o swoje studia, a nie zamyka wszystko co się nawinie jak EA.

1 kudoskobbold   @   18:55, 14.11.2019
Skoro sami nie potrafią robić dobrych gier to muszą się posiłkować studiami zewnętrznymi.