Days Gone 2 w produkcji? Studio Bend pracuje nad nowym projektem

Pojawiają się pierwsze przecieki.

@ 20.10.2019, 00:50
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
ps4

Wydane w kwietniu bieżącego roku Days Gone ciężko uznać za tytuł przełomowy, ale z pewnością jest to grywalna produkcja, która do tego została bardzo ciepło przyjęta i przez tygodnie królowała na listach bestselerów. Powstanie kontynuacji wydaje się więc kwestią czasu.

Całkiem możliwe, że prace nad Days Gone 2 już się zresztą zaczęły. Jeden z twórców pierwowzoru, a konkretniej Jeremy Vickery pracujący nad oświetleniem, pochwalił się właśnie na swoim profilu na Linkedin, że wraz ze swoją ekipą pracuje nad kolejnym projektem dla Bend Studios. Gra podobno znajduje się w fazie pre-produkcji, więc ewentualna premiera jest tematem bardzo odległym - zapewne mowa tu o projekcie powstającym już dla PlayStation 5.

Oczywiście nie wiemy czy jest to Days Gone 2, ale sama marka już teraz wydaje się być kurą znoszącą złote jaja, więc prawdopodobieństwo jest bardzo duże. Gdyby tylko ekipa z Bend poprawiła niedociągnięcia z pierwowzoru i dodała jakieś świeże elementy - mielibyśmy hit godny najwyższych ocen. Pożyjemy, zobaczymy.

Jeśli w Days Gone nie graliście, zerknijcie na naszą recenzję. Marcin bawił się bardzo dobrze, choć w dalszej części zabawy nieco znudziła go powtarzalność rozgrywki.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   10:59, 20.10.2019
Mnie tam do szczęścia wystarczy jak pozbędą się znacznej większości ekranów wczytywania Dumny
0 kudosLucas-AT   @   06:00, 22.10.2019
Gra rzeczywiście później robiła się trochę monotonna, ale i tak uważam ją za jeden z lepszych open worldów tej generacji. Obok ciekawej fabuły, największym plusem gry jest naturalny świat, który chce się odkrywać - nie jest on za duży, a każde miejsce jest unikatowe i nie ma tu tony zadań pobocznych. Wrażenie jest podobne, jak podczas eksploracji mapy w Gothicu i Risenach. Jest to tym bardziej zadziwiające, bo świat ten stworzyły zaledwie 3 osoby. No i sama horda na PlayStation 5 to będzie coś - 1000 zombie na ekranie nie będzie pewnie problemem. Niech tylko Bend zapisze się na korepetycje do Naughty Dog lub Santa Monica, by nauczyć się optymalizacji, bo ta nawet na PS4 Pro niestety kulała. Tak jak inne gry Sony nie mają już praktycznie loadingów, tak w Days Gone to była zmora. Tu Bend musi jeszcze dogonić inne studia należące do Sony. Wcześniej robili tylko gierki na konsole przenośne, więc rozumiem, że to ich pierwszy tak duży projekt, ale z drugiej strony, mieli ogrom czasu na jego opracowanie.