Seria Devil May Cry jest kluczową marką dla firmy Capcom
Korporacja podkreśla wagę Devil May Cry w swoim najnowszym raporcie.
Pisaliśmy niedawno o świetnej sprzedaży serii Resident Evil, a tym razem poruszamy kwestię innej kluczowej dla Capcomu marki - Devil May Cry. Jak się okazuje, Japończycy mają z nią mnóstwo planów, co znaczy, że wypada nastawić się na kolejne części.
Capcom opublikował niedawno najnowszy raport ze swojej działalności, a w publikacji czytamy, że Devil May Cry to kluczowa marka, równie ważna, jak Resident Evil. Choć spółka niczego oficjalnie nie zapowiedziała, można się spodziewać, że w przyszłości się to zmieni, być może nawet z okazji zbliżającej się premiery konsol następnej generacji.
"Co więcej, są przepełnieni energią oraz chęcią do tworzenia dla nowych rynków, to dlatego dołączyli do Capcomu, w którego DNA jest skupianie się na globalnych rynkach", czytamy w raporcie, w sekcji, w której Capcom próbuje zachęcić do siebie nowych deweloperów. "Jeśli pracownik jest wysoce wykwalifikowany, może otrzymać szansę pracy nad kluczowymi markami, pokroju Resident Evil oraz Devil may Cry we wczesnych latach swojej kariery. Ucząc się i osiągając rezultaty pod przewodnictwem lidera, a potem samodzielnie będzie w stanie przejąć rolę przewodnictwa".
Ostatnia odsłona serii Devil May Cry, czyli "piątka", zadebiutowała w marcu bieżącego roku. Dostępna jest ona w sprzedaży na komputerach osobistych (wymagania) oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler