Death Stranding - Hideo Kojima zdradza długość gry

Niestety odpowiedź dewelopera nie zadowoli wszystkich graczy czekających na Death Stranding.

@ 08.10.2019, 10:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Premiera Death Stranding nastąpi już za niespełna miesiąc. Najbardziej intrygujący projekt tegorocznej jesieni wciąż wzbudza więcej pytań niż daje odpowiedzi, mimo że jego twórca, Hideo Kojima, bardzo chętnie uczestniczy w różnej maści wywiadach.

W rozmowie z rosyjskim portalem DTF, Kojima zapytany został ile mniej więcej czasu wymaga ukończenie głównego wątku fabularnego Death Stranding. Deweloper nie chciał zdradzić zbyt wiele, jak to w jego przypadku bywa, mówiąc jedynie, że zarezerwować musimy "mnóstwo czasu".

O co chodzi? Najprawdopodobniej o to, że Death Stranding nie ma kampanii fabularnej w klasycznym tego słowa znaczeniu (choć będą np. postaci niezależne, których los leży w naszych rękach). Najpewniej możliwe jest granie bez końca, wszak mamy mieć do czynienia ze swoistym doświadczeniem społecznościowym.

Jak będzie faktycznie przekonamy się niebawem. Premiera Death Stranding zaplanowana została na dzień 8 listopada bieżącego roku, a grać będziemy wówczas wyłącznie na konsolach PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   12:56, 08.10.2019
Cytat:
Deweloper nie chciał zdradzić zbyt wiele, jak to w jego przypadku bywa, mówiąc jedynie, że zarezerwować musimy "mnóstwo czasu".

Najpewniej możliwe jest granie bez końca, wszak mamy mieć do czynienia ze swoistym doświadczeniem społecznościowym.
Czyli tak jak to bywa w grach z otwartym światem. Sami decydujemy czy pchać fabułę do przodu czy też zajmować się czymś innym, a czas grania będzie różny.
1 kudosshuwar   @   07:39, 09.10.2019
Cytat: petrucci109
Czyli nudy...
Ja to już chyba tęsknię za grami z liniową fabułą. Czasami czuję się przytłoczony ilością swobody i zadań. Przy braku czasu człowiek czuje się zagubiony i zdezorientowany.
0 kudospetrucci109   @   08:32, 09.10.2019
Cytat: shuwar
Cytat: petrucci109
Czyli nudy...
Ja to już chyba tęsknię za grami z liniową fabułą. Czasami czuję się przytłoczony ilością swobody i zadań. Przy braku czasu człowiek czuje się zagubiony i zdezorientowany.
Doskonale Ciebie rozumiem, bo mam tak samo.
1 kudosshuwar   @   08:47, 09.10.2019
Łapię się często na tym, że "uruchamiają" mi się kolejne misje poboczne, których nie sposób zrobić od razu (bo czas). Wracam do nich po kilku dniach i... już nie pamiętam o co w nich chodziło Smutny
0 kudosLucas-AT   @   09:39, 09.10.2019
Wbrew pozorom gier, które nie są open worldami jest jeszcze sporo. W tym roku wyszły choćby Resident Evil 2, Control, Gears 5, Devil May Cry 5, Metro Exodus (zaliczam jednak do liniowych), A Plague Tale: Innocence, a za rogiem Sniper Ghost Warrior: Contracts, Medievil Remake i Lugi’s Mansion 3. Kolejny rok też dość dobrze się zapowiada - choćby przez The Last of Us Part 2, Doom Eternal czy Bayonette 3.
Dodaj Odpowiedź