W Cyberpunk 2077 głównego bohatera zobaczymy bardzo okazyjnie

Praktycznie wszystkie scenki przerywnikowe Cyberpunk 2077 oglądamy z perspektywy pierwszej osoby.

@ 03.09.2019, 10:40
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Cyberpunk 2077 będzie grą akcji z widokiem pierwszoosobowym. Deweloperzy w związku z tym praktycznie całkowicie zrezygnowali z widoku trzecioosobowego, nie będzie go nawet podczas scenek przerywnikowych. Tylko bardzo okazyjnie będziemy w stanie ujrzeć postać głównego bohatera.

Ograniczenie do FPP, także w przerywnikach, sprawiło, że wielu graczy poczuło zawód. Sytuacja okazała się na tyle poważna, że głos w sprawie postanowił zabrać Marcin Momot, manager społeczności w CD Projekt RED. Wyruszył on na Twitter, aby opublikować kilka wpisów.

"Osiągnięcie pełnej immersji w grze FPP jest niesamowicie ważne, a decyzja o tym, aby w 100% skupić się na pierwszej osobie w Cyberpunk jest czymś, co przynosi ogromne korzyści, zarówno w przypadku gameplayu, jak i scenariusza", napisał Momot.

"Mimo to gracze będą w stanie zobaczyć swoją postać na ekranie inwentarza, w trakcie sekwencji jazdy, w lustrach i bardzo okazyjnie w niektórych scenkach przerywnikowych".

Jak wszystko sprawdzi się w akcji? Nie sposób powiedzieć. Dowiemy się jednak w przyszłym roku, albowiem premiera Cyberpunk 2077 zaplanowana została na 16 kwietnia 2020 roku. Grać będziemy wówczas na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:

Cyberpunk 2077

Premiera: 16 kwietnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE

Cyberpunk 2077 to produkcja warszawskiego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel cRPG akcji, jednak tym razem świat fantasy za...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:23, 03.09.2019
Też to miałem napisać. To na czorta ten edytor?
0 kudoskrzywy_banen   @   11:24, 03.09.2019
Mi to pasuje. Ale faktycznie, ten edytor postaci wtedy ma mniej sensu.
0 kudoswizard983   @   15:39, 03.09.2019
Mi sie podoba ten pomysl ;) pelna imersja. Mysle, ze Redzi nie zawioda i wiedza co robia.
1 kudosMicMus123456789   @   15:39, 03.09.2019
To teraz równie dobrze mogłoby tego całego rozbudowanego edytora nie być. Zwykle gdy mamy dostępny edytor to możemy naszą postać "podziwiać" praktycznie cały czas. Ciekawe co jeszcze zmienią na niekorzyść do premiery.
2 kudosshuwar   @   16:08, 03.09.2019
Pozostanie nam przeglądanie się jedynie w lustrze Uśmiech
2 kudosUxon   @   18:11, 03.09.2019
Cytat: shuwar
Pozostanie nam przeglądanie się jedynie w lustrze Uśmiech
O ile kamera lustra też nie dostanie własnego trybu dla "lepszej immersji" ;)
0 kudosdabi132   @   18:11, 03.09.2019
Ale po co przyglądać się postaci? To nie Geralt żeby przyglądać mu się z każdej strony. Każdy stworzy własną postać. Sama immersja się liczy, a tylko w trybie FPP będzie można wczuć się w akcję.
0 kudosGuilder   @   18:21, 03.09.2019
Może modderzy wkroczą do akcji po premierze?
2 kudosDirian   @   19:27, 03.09.2019
Cytat: dabi132
To nie Geralt żeby przyglądać mu się z każdej strony.

A co on, taki piękny był? Cool
0 kudosfrycek88   @   20:59, 03.09.2019
Super pomysł. Jestem jak najbardziej za! Pełna imersja.
1 kudosshuwar   @   07:55, 04.09.2019
No ale tak na poważnie... jaki problem był w tym, by dać graczowi wybór? Coś jest na rzeczy Puszcza oko
0 kudosKattowitz   @   15:32, 04.09.2019
Cytat: shuwar
No ale tak na poważnie... jaki problem był w tym, by dać graczowi wybór? Coś jest na rzeczy Puszcza oko
Na rzeczy jest baza pod VR.
1 kudosLucas-AT   @   15:52, 04.09.2019
Na rzeczy są animacje twarzy podczas scenek, które trudno przygotować dla randomowej, storzonej przez nas postaci. Wiadomo, że przy grach tego typu (ze względu na ogromną ilość dialogów) żaden deweloper nie korzysta z motion capture twarzy, a za animacje odpowiada algorytm, ale Geralt był jeden. Teraz liczba postaci będzie nieskończona, więc stąd pewnie decyzja Redów.
0 kudosKattowitz   @   20:25, 04.09.2019
Cytat: Lucas-AT
Na rzeczy są animacje twarzy podczas scenek, które trudno przygotować dla randomowej, storzonej przez nas postaci.
Masz sporo racji. Ale z tego co czytałam, Redzi są tak wspaniali i umiejętni, że powinni to zrobić z palcem w nosie Szczęśliwy Kończąc z cynizmem, wydaje mi się, że byliby w stanie tego dokonać. Tylko wolą zrzucić wszystko na "imersję" i mieć wykichane.
0 kudosshuwar   @   08:41, 05.09.2019
Cytat: Lucas-AT
Na rzeczy są animacje twarzy podczas scenek
Kurcze! Może być! Możesz mieć rację.
Dodaj Odpowiedź