Death Stranding - Hideo Kojima wyjaśnia dlaczego zdecydował się na otwarty świat
Gry sandboksowe są ostatnio bardzo popularne. Na formułę tę skusił się też Hideo Kojima.
Hideo Kojima omawia Death Stranding i to, co skłoniło go do decyzji o stworzeniu kolejnej gry wideo z otwartym światem.
Produkcja japońskiego reżysera i producenta stała się jedną z najciekawszych tytułów 2019 roku. W wywiadzie dla 4players.de przetłumaczonym przez Resetera Hideo Kojima wyjaśnia, dlaczego postanowił stworzyć Death Stranding w otwartym świecie.
"Z powodu interaktywności. Oczywiście istnieją inne sposoby na stworzenie gry. Na przykład gra liniowa. Nie mogę jednak wrócić po tym, jak doświadczyłem dużego świata w grze. Problemem jest jednak technologia.
Oczywiście technicznie trudno jest stworzyć otwarty świat. Gracz ma największą możliwą swobodę w otwartym świecie. Dlatego nigdy nie masz pewności, co zrobi gracz. W tym kontekście opowiadanie historii w grze z otwartym światem jest największym wyzwaniem. Ponieważ jest coraz więcej wolności, oznacza to, że historia czasami przeszkadza".
Hideo Kojima dodał, że w przypadku Metal Gear Solid V: The Phantom Pain borykał się z podobnym problemem, dlatego na początku historia i narracja była liniowa, kinowa, aby gracze dowiedzieli się o co konkretnie reżyserowi chodzi. W późniejszym okresie gry musiał jednak ją otworzyć i pozwolić na więcej swobody. Jak będzie w przypadku nowej marki Kojima Productions?
Death Stranding zostanie wydane 8 listopada, wyłącznie na PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler