Ghost Recon Breakpoint - Ubisoft ręczy za jakość portu na PC
Wersja PC zaoferuje świetne doznania wizualne.
Z portami gier Ubisoftu na PC bywa różnie, ale najczęściej są one dość koślawe. Potwierdza to chociażby większość odsłon cyklu Assassin's Creed, ale nie tylko.
W przypadku Ghost Recon Breakpoint mamy otrzymać jednak doszlifowany kawał kodu. Przynajmniej tak twierdzi Ubisoft, publikując trailer skierowany w stronę graczy "blaszakowych".
Breakpoint na PC ma zaoferować wszelakie niezbędne ficzery - obsługę 4K, nielimitowaną ilość klatek, wsparcie dla coraz popularniejszej rozdziałki 21:9. W PeCetowej wersji gry będziemy mogli odpalić też grę na detalach ultra, dzięki czemu będzie ona wyglądać lepiej, niż na konsolach (choć tego wprost nikt nie mówi). Nie zabraknie wbudowanego w grę benchmarka, pozwalającego sprawdzić, jak nasz sprzęt radzi sobie z tytułem i na podstawie tego dobrać stosowne ustawienia.
Z innych ficzerów, w grze zastosowano technologię Fidelity FX od AMD, mającą poprawić szczegółowość obrazu. Będzie też integracja z platformą Discord oraz wsparcie dla techniki śledzenia oczu.
Premiera Ghost Recon Breakpoint odbędzie się 4 października, na PC, PlayStation 4 oraz Xboksie One. Wymagań sprzętowych póki co nie ujawniono.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler