Polyphony Digital ukryło w kodzie gry Gran Turismo 5 więcej tras

Jak się okazuje, w pamiętnym Gran Turismo 5 mogło znaleźć się o wiele więcej torów wyścigowych niż myśleliśmy.

@ 29.07.2019, 19:19
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps3, ps4

Gran Turismo 5 było jedną z najbardziej oczekiwanych premier na PlayStation 3. Tytuł okazał się bardzo dobry, chociaż wielu graczy rozczarował. Po latach doszukano się w kodzie gry ukrytych torów, które nigdy nie ujrzały światła dziennego... aż do dnia dzisiejszego.

Fani odkryli ostatnimi czasy, że w plikach Gran Turismo 5 znajdują się trasy wyścigowe z poprzednich części, takie jak m.in. Apricot Hill Raceway, Complex String, Seattle oraz Pikes Peak. Wygląda na to, że Polyphony Digital nie zdołało finalnie dopracować omawianych torów, bądź też stwierdzono, że nie spełniają wymogów jakościowych i w związku z czym nie udostępniono ich w finalnej wersji gry ani kolejnych aktualizacjach.

Z pewnością jest to bardzo duża ciekawostka, która dopiero po wielu, wielu latach wychodzi na światło dzienne, kiedy to kończy się już nawet powoli kolejna generacja konsol Sony, a na rynku króluje od dłuższego czasu wieloosobowe Gran Turismo Sport.

Co myślicie o tych rewelacjach? Czy uważacie, że Polyphony Digital popełniło błąd nie udostępniając tych klasycznych torów? Czy z nimi odbiór piątki byłby lepszy?


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?