Kolejne gry twórców Wolfenstein zawierać będą komponent sieciowy

Twórcom Wolfenstein: Youngblood spodobała się zabawa w trybie współpracy.

@ 24.07.2019, 10:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, inne, ps4, xbox one

Kolejne gry twórców Wolfenstein zawierać będą komponent sieciowy

Studio MachineGames specjalizowało się do tej pory w grach przeznaczonych dla jednego gracza. Za kilka dni w sklepach zadebiutuje jego najnowsze przedsięwzięcie, nastawione na tryb współpracy Wolfenstein: Youngblood, a kolejne projekty mają zawierać komponent sieciowy.

Kwestię multiplayera w kolejnych projektach MachineGames poruszył producent wykonawczy, Jerk Gustafsson, rozmawiając z ekipą portalu GamesBeat. W niedługim wywiadzie powiedział on, że wszystkie przyszłe projekty jego firmy będą zawierać jakiś komponent sieciowy.

"Rozmawiamy o tym, jeśli mam być szczery", powiedział Gustafsson. "Ale nie wiem w jakiej postaci i formie to będzie. To pierwszy raz kiedy zrobiliśmy coś sieciowego, a w szczególności od zera. Mieliśmy kiepskie próby w przypadku Riddicka oraz The Darkness dawno temu, ale to pierwsza gra, w której na tym się skupiliśmy jako MachineGames. Spodobała nam się zabawa w coopie, przy której dłubiemy od lat".

"Jestem pewny, że cokolwiek zrobimy w przyszłości, będzie miało sieciowy komponent. Będziesz w stanie grać ze znajomymi. Ale mimo to, co uważam za równie ważne - bardzo ważne dla mnie osobiście - tytuły od MachineGames zawsze pozwolą ci grać w pojedynkę. To dla nas ważne. Więc jestem pewny, że będziemy mieć mieszankę".

Premiera Wolfenstein: Youngblood zaplanowana została na dzień 26 lipca bieżącego roku, na PC, PS4, Xboksie One oraz Nintendo Switch.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   18:10, 24.07.2019
Dobrze, że nie rezygnują z solowej rozgrywki. I tak powinno być w grach AAA, że multi jest tylko dodatkiem, żeby dłużej cieszyć się z ulubionej gry. I ani tryb single, ani multi nie powinny być robione kosztem drugiego.
0 kudosfrycek88   @   20:45, 24.07.2019
Dobrze że nie rezygnują z Singla. Fajnie by było jak by spróbowali odtworzyć jakąś inną starą markę. Może być Quake, ale i Hexenem bym nie pogardził.