Kolejne gry twórców Wolfenstein zawierać będą komponent sieciowy

Twórcom Wolfenstein: Youngblood spodobała się zabawa w trybie współpracy.

@ 24.07.2019, 10:17
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, inne, ps4, xbox one

Studio MachineGames specjalizowało się do tej pory w grach przeznaczonych dla jednego gracza. Za kilka dni w sklepach zadebiutuje jego najnowsze przedsięwzięcie, nastawione na tryb współpracy Wolfenstein: Youngblood, a kolejne projekty mają zawierać komponent sieciowy.

Kwestię multiplayera w kolejnych projektach MachineGames poruszył producent wykonawczy, Jerk Gustafsson, rozmawiając z ekipą portalu GamesBeat. W niedługim wywiadzie powiedział on, że wszystkie przyszłe projekty jego firmy będą zawierać jakiś komponent sieciowy.

"Rozmawiamy o tym, jeśli mam być szczery", powiedział Gustafsson. "Ale nie wiem w jakiej postaci i formie to będzie. To pierwszy raz kiedy zrobiliśmy coś sieciowego, a w szczególności od zera. Mieliśmy kiepskie próby w przypadku Riddicka oraz The Darkness dawno temu, ale to pierwsza gra, w której na tym się skupiliśmy jako MachineGames. Spodobała nam się zabawa w coopie, przy której dłubiemy od lat".

"Jestem pewny, że cokolwiek zrobimy w przyszłości, będzie miało sieciowy komponent. Będziesz w stanie grać ze znajomymi. Ale mimo to, co uważam za równie ważne - bardzo ważne dla mnie osobiście - tytuły od MachineGames zawsze pozwolą ci grać w pojedynkę. To dla nas ważne. Więc jestem pewny, że będziemy mieć mieszankę".

Premiera Wolfenstein: Youngblood zaplanowana została na dzień 26 lipca bieżącego roku, na PC, PS4, Xboksie One oraz Nintendo Switch.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   18:10, 24.07.2019
Dobrze, że nie rezygnują z solowej rozgrywki. I tak powinno być w grach AAA, że multi jest tylko dodatkiem, żeby dłużej cieszyć się z ulubionej gry. I ani tryb single, ani multi nie powinny być robione kosztem drugiego.
0 kudosfrycek88   @   20:45, 24.07.2019
Dobrze że nie rezygnują z Singla. Fajnie by było jak by spróbowali odtworzyć jakąś inną starą markę. Może być Quake, ale i Hexenem bym nie pogardził.