Control - zobacz porównanie z włączonym ray tracingiem

Śledzenie promieni w akcji.

@ 18.07.2019, 16:45
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Debiutujące wraz z końcem sierpnia Control to jedna z ciekawszych gier zapowiedzianych na bieżący rok, a szczególnie na okres letni, gdzie panuje posucha w temacie premier. Dziś możemy zerknąć na krótkie porównanie, obrazujące jak działa ray tracing w wersji gry na PC.

Niedawno studio Remedy ujawniło oficjalne wymagania sprzętowe gry. Żeby móc w ogóle skorzystać z ray tracingu, trzeba posiadać kartę graficzną RTX 2060. Jest to jednak podstawowy model z obsługą wspomnianej technologii, więc nie zaoferuje on zniewalających doznań. Żeby w pełni cieszyć się wspomnianym wodotryskiem i jednocześnie nie obcinać mocno detali, potrzeba RTX 2080.

Poniżej kilka porównawczych screenów. Te po lewej pokazują grę z włączonym ray tracingiem, po prawej - z wyłączonym. Czy różnice są duże? Oceńcie sami, choć moim zdaniem tego typu efekty powinniśmy podziwiać na żywo w akcji, bo screeny nie ukazują zbyt dobrze efektu końcowego.

Premiera Control odbędzie się 27 sierpnia na PC, PS4 i XOne.


Sprawdź także:

Control

Premiera: 27 sierpnia 2019
PC, PS4, XBOX ONE

Control to kolejne nowatorskie podejście do gier akcji z elementami przygodowymi od studia Remedy - twórców rewolucyjnego cyklu Max Payne oraz Alan Wake.W Control gracz w...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:07, 19.07.2019
Szczerze? Różnica jest, nie powiem, ale nie aż taka, by gonić do sklepu i wydawać tysiące złotych na sprzęt, który to uciągnie. Bardziej zależałoby mi na większym realizmie twarzy, sylwetek i ruchu postaci, bo to na nich skupiamy najwięcej uwagi.