Monster Hunter World otrzyma wsparcie dla DLSS
NVIDIA nadal przygotowuje kolejne aktualizacje umożliwiające posiadaczom kart GeForce RTX korzystanie z dobrodziejstw DLSS.
Firma NVIDIA ujawniła, że do Monster Hunter World już niebawem trafi technologia DLSS, opracowana z myślą o posiadaczach kart z rodziny NVIDIA RTX. Dzięki DLSS możliwe jest sprawne wygładzanie krawędzi nawet po odpaleniu niebywale wymagającego ray tracingu.
Jak twierdzą inżynierowie korporacji, Monster Hunter World po odpaleniu DLSS działa o około 50% lepiej. Do tego oferuje znacznie ostrzejszy obraz, co również wypada zaliczyć na plus. Obniżenie rozdzielczości ekranu nie powinno znacząco zepsuć jego finalnej prezencji.
Aktualizacja Monster Hunter World zaplanowana została na jutro, 17 lipca. Jeśli planujecie grać w maksymalnych detalach, w rozdzielczości 4K oraz z płynnością 60 klatek na sekundę, upewnijcie się, że posiadacie odpowiednio mocny komputer. Do takich ustawień konieczne jest dysponowanie kartą GeForce RTX 2080 Ti oraz równie wydajnymi pozostałymi komponentami.
Na szczęście powyższa konfiguracja nie jest konieczna do tego, by cieszyć się z DLSS. Technologię tę da się odpalić również w 1440p. Za sprawą specjalnego suwaka dopasujemy wówczas ostrość obrazu, uzyskując możliwie jak najlepszy finalny rezultat.
Powyżej znajdziecie wyniki testów, jakie przeprowadzono na kartach z rodziny GeForce RTX po włączeniu DLSS w Monster Hunter World.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler