Control - blisko 30 minut rozgrywki z ray-tracingiem
Nowy gameplay z Control pozwala zapoznać się z technologią firmy Nvidia - ray-tracingiem.
Control powoli zmierza na półki sklepowe. Najnowsze dzieło studia Remedy, autorów m.in. Alana Wake'a czy Quantum Break, rozwija pomysły zaprezentowane w poprzednich produkcjach ich autorstwa, oferując przede wszystkim wciągającą rozgrywkę, bajery graficzne oraz zagadki środowiskowe.
W Control gracz wciela się w postać Jesse Faden - kobietę, która w poszukiwaniu odpowiedzi dotyczącej własnej przeszłości ląduje w budynku tajnej organizacji. Okazuje się, że chwilę po inwazji sił z innego wymiaru, dyrektor szklanego biurowca z Nowego Jorku sam ginie na miejscu. Bohaterka przejmuje dowodzenie w celu opanowania sytuacji.
Najnowszy gameplay z dzieła Remedy prezentuje w pełnej krasie graficzne wodotryski, którymi będzie mógł pochwalić się tytuł podczas sierpniowej premiery! Mowa tu przede wszystkim o sławnym już ray-tracingu, czyli technologii firmy Nvidia pozwalającej w jeszcze bardziej realistyczny sposób załamywać światło i bawić się cząsteczkami. I trzeba przyznać, że działa on tutaj wyśmienicie - to znaczy może nie w kontekście płynności działania aplikacji, bo nadal widać, że potrzeba naprawdę potężnej konfiguracji do zoptymalizowania tego wszystkiego.
Control zadebiutuje 27 sierpnia na komputerach osobistych i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler