The Outer Worlds oferuje dwie główne ścieżki fabularne

Prócz wątków głównych, w The Outer Worlds będzie też mnóstwo pomniejszych.

@ 03.07.2019, 23:16
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

The Outer Worlds oferuje dwie główne ścieżki fabularne

The Outer Worlds to kolejne przedsięwzięcie studia Obsidian Entertainment, specjalizującego się w rozbudowanych grach RPG. W związku z tym, nie powinno nikogo dziwić, że projekt zaoferuje nam rozbudowaną fabułę oraz wybory, które na nią wpłyną.

Właśnie się dowiedzieliśmy, że scenariusz w The Outer Worlds będzie posiadał dwa podstawowe wątki. W zależności od tego, którym będziemy podążać, zobaczymy odmienne zakończenie. Co ważne, będzie też wiele pomniejszych opowieści i decyzji, również wpływających na finał. Potwierdził to jeden z reżyserów gry, Leonard Boyarsky.

"Mamy wiele różnych zakończeń. Nie zliczyłem wszystkich permutacji, ale wariacji jest dużo", powiedział Boyarsky. Następne podkreślił, że zakończenie będzie dopasowane do naszych decyzji. Wiele rzeczy będzie na nie miało bezpośredni wpływ.

"Na końcu gry są ujęcia pokazujące jak wpłynąłeś na różne rzeczy. Są dwie podstawowe ścieżki na końcu: w zależności od tego czy opowiedziałeś się po stronie Phineas albo The Board. To pierwszy etap zakończenia: jak grałeś oraz jak wybrałeś".

"Następnie zobaczysz ujęcia, które mówią o innych konsekwencjach Twojej gry oraz wyborów. Zobaczysz różnych napotkanych wcześniej ludzi, obszary, do których wkroczyłeś oraz przyszłość, która nastała w wyniku wykonanych przez Ciebie misji".

Premiera The Outer Worlds zaplanowana została na dzień 25 października bieżącego roku, a grać będziemy na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   08:52, 04.07.2019
No i dobrze. Czekam cierpliwie i pierwsze recki.
0 kudosfrycek88   @   17:35, 04.07.2019
Dobra wiadomość. Fajnie jest mieć w grze swobodę wyboru.