Capcom nie zrezygnowało z nowych marek

Mimo że firma skupia się obecnie wyłącznie na klasykach ze swojego portfolio.

@ 25.06.2019, 23:07
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, inne, ps4, xbox one

Firma Capcom w ostatnim czasie skupia się przede wszystkim na kultowych markach sprzed lat, praktycznie nie przygotowując żadnych nowych marek. Ostatnim całkiem nowym IP korporacji było Dragon's Dogma z 2012 roku, a od tamtej pory zapanowała pod tym względem całkowita cisza.

Mimo że nic nowego od firmy Capcom ostatnio nie dostajemy, skupia się ona na seriach, które opracowali jej pracownicy przed laty. Do tej pory są one jednak obecne w pamięci fanów wirtualnej rozrywki, a patrząc na wyniki sprzedaży Resident Evil 2, Devil May Cry 5 oraz Monster Hunter World, nie sposób nie dostrzec, że owych fanów nie brakuje.

Nacisk na projekty sprzed lat nie oznacza jednak, że Capcom zapomniał o nowych markach. Wręcz przeciwnie. Spółka aktywnie poszukuje okazji, aby wypuścić na rynek coś całkiem świeżego. Kwestia tylko tego, aby na horyzoncie pojawiło się coś, w co warto zainwestować.

"Nie rezygnujemy z nowych postaci oraz serii, radzimy sobie jednak świetnie wprowadzając nowe, świeże podejście do naszych istniejących serii", powiedział Ryozo Tsujimoto, jeden z szefów firmy. "Działa to świetnie, ale zawsze wypatrujemy szans do stworzenia oryginalnych gier w przyszłości".

Czekamy w takim razie na kolejne informacje z obozu Japończyków. Jest szansa, że w momencie premiery konsol następnej generacji Capcom zapowie coś całkiem świeżego. Gdy tak się stanie, nie omieszkamy Was powiadomić.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?