Twórcy Gears 5 opowiadają co nieco na temat monetyzacji gry
Deweloperzy Gears 5 chcą, aby płatne przedmioty nie były przydzielane losowo.
We wpisie będącym swoistym raportem z postępów prac nad Gears 5 studio The Coalition postanowiło zdradzić graczom co nieco na temat przedsięwzięcia.
Przede wszystkim dowiedzieliśmy się, że deweloperzy zmienili nieco podejście do monetyzacji projektu. Okazuje się, że zrezygnowano z przepustki sezonowej, a ponadto nie powrócą tzw. Gear Packi, które wprowadzono za sprawą poprzedniej części cyklu Gears.
Gear Packi były w zasadzie czymś w rodzaju zestawów kart, które dało się kupować za realne pieniądze. Nabywający mógł następnie otrzymać dzięki nim specjalne umiejętności do spożytkowania w trybie Hordy. Teraz podobnego rozwiązania nie będzie.
Wszystkie mapy udostępniane w ramach DLC będą darmowe dla wszystkich graczy i niezależnie od wybranych trybów zabawy. Twórcy Gears 5 podkreślili, że nic za co będziemy płacić nie będzie dziełem przypadku. Będziemy dokładnie wiedzieć za co płacimy.
Powyższe oznacza oczywiście, że w grze dostępny będzie jakiś sklep z wirtualnymi dobrami. Na chwilę obecną nie znamy sprzedawanego w nim asortymentu, ale można założyć, że będą to różnej maści przedmioty estetyczne, wpływające na prezencję naszego bohatera. Tego typu graty znajdziemy też w skrzynkach, będą one jednak do zdobycia wyłącznie za walutę pozyskiwaną w grze.
Premierę Gears 5 zaplanowano na dzień 10 września bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler