Wiedźmin 3: Dziki Gon - screeny z wersji na Nintendo Switch

To będzie na pewno najbrzydszy Geralt.

@ 13.06.2019, 21:06
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
switch

Wiedźmin 3: Dziki Gon - screeny z wersji na Nintendo Switch

Studio CD Projekt RED udostępniło sporą garść screenów z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolkę Switch od Nintendo. Możemy zauważyć tu pewien downgrade graficzny.

Cięcia w grafice były konieczne, wszak moc obliczeniowa Switcha jest bliższa poprzedniej generacji konsol (PS3 / X360), niż obecnej (PS4 / XOne). A przecież nawet na współczesnych konsolach Wiedźmin 3 nie prezentuje się tak dobrze, jak na PC przy wysokich czy tym bardziej maksymalnych detalach. Edycja na Switcha siłą rzeczy będzie więc wyglądać jeszcze gorzej. Na ile? To ocenimy w akcji, ale po części obrazują to udostępnione obrazki.


GALERIA


Przypomnijmy, że Wiedźmin 3 na Switchu działa w 540p w trybie przenośnym i 720p (dynamiczne skalowanie) w trybie stacjonarnym. CDP RED obiecuje jednak, że celują w możliwie stałe 30 klatek. Za port gry odpowiada jednak zewnętrzne studio - Saber Interactive (znane m.in. z World War Z).

Wiedźmin 3 na Switchu zadebiutuje jeszcze w 2019 roku - konkretnego terminu brak.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   07:12, 14.06.2019
Nie jest źle (o ile gramy na małym wyświetlaczu).
0 kudosdabi132   @   12:24, 14.06.2019
Wcale tak źle nie wygląda. Przecież to logiczne, że grafika będzie o wiele gorsza niż na PC czy konsolach stacjonarnych. Ale i tak gra prezentuje się dobrze jak na Switcha.
0 kudosguy_fawkes   @   21:44, 14.06.2019
Biorąc pod uwagę moc Switcha, tak naprawdę w wydajnościowym zasięgu wydaje się port na systemy iOS/Android - zwłaszcza ten pierwszy oferuje mocarne urządzenia, a przez zamknięty system oraz ograniczoną ich ilość optymalizacja byłaby łatwiejsza. Obecny iPad Pro ma GPU o mocy porównywalnej do Xboksa One S, procki dorównują Intelowskim i5, a od iOS 13 system otrzyma wsparcie dla padów XO/DS4. Pytanie tylko, tylko iPad OS także. Również w świecie zielonego robota nie brak wydajnych sprzętów. Kto wie, może kiedyś. Niemniej, wracając do meritum - jestem ogromnie ciekaw płynności W3 na Switchu.