E3 '19: Cyberpunk 2077 wykorzysta ray tracing od NVIDIA
Polskie studio pracuje z NVIDIA nad wprowadzeniem techniki śledzenia promieni.
Cyberpunk 2077 dołącza do wciąż wąskiego grona gier, w których wykorzystano ray tracing, czyli technologię śledzenia promieni. Potwierdziło to studio CD Projekt RED oraz firma NVIDIA.
"Cyberpunk 2077 to niezwykle ambitna gra, łącząca perspektywę pierwszej osoby z głębokimi elementami RPG, jednocześnie kreująca skomplikowany i wciągający świat, w którym chłoniemy prezentowaną historię. Wierzymy, że świat Cyberpunka będzie czerpał korzyści z realistycznego oświetlenia, jakie daje ray tracing" - zachwala Matt Wuebbling, szef działu marketingowego w NVIDIA.
"Śledzenie promieni pozwala nam realistycznie przedstawić zachowanie światła w zatłoczonym środowisku miejskim. Dzięki tej technice możemy dodać kolejną warstwę głębi do już imponującego megamiasta, w którym ma miejsce akcja gry" - dodaje Adam Badowski, reżyser gry.
Ray tracing w akcji został zaprezentowany na demo, jakie mogli zobaczyć odwiedzający stanowisko Cyberpunk 2077 na targach E3. Nam pozostaje zadowolić się poniższymi screenami.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler