E3 '19: DOOM Eternal wyjdzie 22 listopada - nowy gameplay

Firma Bethesda Softworks na swojej konferencji na targach E3 ogłosiła, że DOOM Eternal zadebiutuje na wszystkich platformach docelowych 22 listopada tego roku. Dostaliśmy też informacje na temat trybu multiplayer oraz nowy gameplay i zwiastun fabularny.

@ 10.06.2019, 10:53
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz. Kontakt: m.trochonowicz@miastogier.pl
pc, switch, ps4, xbox one

DOOM Eternal był jednym z głównych rozgrywających zakończonej nad ranem konferencji firmy Bethesda Softworks. Poznaliśmy szereg informacji na temat nadchodzącego FPS-a od id Software - datę premiery, szczegóły trybu sieciowego, a także dostaliśmy nowy gameplay oraz zwiastun fabularny, wyjaśniający tło dla rozgrywki!

DOOM Eternal ukaże się na komputerach osobistych i konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch 22 listopada tego roku. id Software ogłosiło również, że jednym z wariantów sieciowej rozgrywki w nowej strzelance będzie tryb zwany Battle Mode - tworzony jest przez deweloperów samej gry, a nie - jak miało to miejsce w przypadku DOOM-a z 2016 roku - przez zewnętrzne studio.

W Battle Mode dostajemy gameplay polegający na starciach 2 na 1, gdzie jeden gracz kontroluje głównego bohatera, Doom Slayera, zaś dwóch pozostałych wciela się w demony. Obie "drużyny" stają naprzeciw siebie na arenie i mają na zwycięstwo 3 rundy.

Twórcy zapowiedzieli, że więcej informacji dostaniemy na zbliżającym się pod koniec lipca (25 dzień miesiąca) QuakeConie.


Sprawdź także:

DOOM Eternal

Premiera: 20 marca 2020
PC, PS4, XBOX ONE, SWITCH

DOOM Eternal to pierwszoosobowa strzelanka, kontynuacja DOOM-a z 2016 roku, który stanowił restart serii FPS-ów, swoimi korzeniami sięgającej początków wirtualnej rozrywk...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   11:46, 10.06.2019
No! I to jest to! "Stary" dobry Doom. Matko... skąd ja tyle kasy wezmę na te wszystkie jesienne nowości? I ta muza!
0 kudospetrucci109   @   12:43, 10.06.2019
Muza fajna. Trailer fajny. Ale gameplay jakoś do mnie nie trafia... Takie to jak jakaś sieciowa strzelania wygląda. Doom 3 podobał mi się bardziej, chociaż zdaje sobie sprawę, że jestem w mniejszości.
0 kudosshuwar   @   12:46, 10.06.2019
W przypadku Dooma 2016 również patrząc na gameplay czułem, że to będzie taka sobie gra, a okazała się jedną z moich ulubionych.
0 kudospetrucci109   @   12:55, 10.06.2019
Cytat: shuwar
W przypadku Dooma 2016 również patrząc na gameplay czułem, że to będzie taka sobie gra, a okazała się jedną z moich ulubionych.
Jeszcze nie miałem okazji zagrać, więc mogę polegać tylko na odczyciach wywołanych trailerami ;)
1 kudosshuwar   @   13:14, 10.06.2019
Cytat: petrucci109
Jeszcze nie miałem okazji zagrać
Oj to musisz koniecznie. Mówię Ci, trailery kłamią Uśmiech A do tego pewnie obecnie uda się zdobyć Dooma 2016 za niewielkie pieniądze.
0 kudosMicMus123456789   @   15:29, 10.06.2019
Kolekcjonerka zacna Szczęśliwy A sam Eternal zapowiada się miodnie.
0 kudosfrycek88   @   16:49, 10.06.2019
Super, czekamy będzie spoko gierka.
1 kudosguy_fawkes   @   18:42, 10.06.2019
Doom 2016 strasznie mi się podobał, bo łączył najlepsze cechy Dooma 3 z dynamiką starych odsłon. Tutaj środek ciężkości chyba jeszcze bardziej przesunięto w stronę tego drugiego, przez to piekielne areny wyglądają jak... właśnie areny, a mniej jak piekło przez te wystające drążki i skocznie. Liczę, że w całej grze nie będzie takich miejsc aż tyle, bo to bardziej plansza do FPS-owego Tony Hawka, niż piekielne czeluści. Z ciekawości zobaczyłem także trailer fabularny polskiego wydania - dubbing nie razi, co akurat dla mnie jest dużą zaletą, bo mało który toleruję. Pewnie jednak za małą próbkę usłyszałem. Dumny
0 kudosshuwar   @   19:11, 10.06.2019
No mi ten polski dubbing się nie podoba (w odróżnieniu do wersji 2016).
0 kudosKerberos   @   22:17, 10.06.2019
Cytat: guy_fawkes
piekielne areny wyglądają jak... właśnie areny, a mniej jak piekło przez te wystające drążki i skocznie

Właśnie. Oglądając gameplay ciężko się pozbyć uczucia niepokoju w obawie o klimat rozgrywki. A chodzi głównie o wygląd poziomów - w 2016 ich projekty były jednolite kolorystycznie a tutaj niektóre są zbyt kolorowe i klimatem im bliżej do Quake'a, niż DOOMa - chyba, że to UI sprawia, że to tak wygląda. Jednak i tak odbiór całości jest imponujący , głównie dzięki gameplayowi (chociaż ID Soft oszczędnie się nim dzieli - więcej o nim widziałem na prezentacji Dooma na Google Stadia, niż na wszystkich oficjalnych materiałach).
0 kudosshuwar   @   07:25, 11.06.2019
No zobaczymy, ale rzeczywiście trochę obawiam się tego, że mapy będą miały "mało podłogi" sądząc po tych cyrkowych sztuczkach na gameplay'u.
Dodaj Odpowiedź