Obsidian tłumaczy, dlaczego ich gry mają błędy

Czasami nie da się ich uniknąć, czasami brakuje czasu.

@ 05.06.2019, 15:08
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps4, xbox one

Obsidian tłumaczy, dlaczego ich gry mają błędy

Studio Obsidian wydało na świat kilka świetnych tytułów, ale amerykański producent nie uniknął - czasami drastycznych - błędów w warstwie technicznej. Dziś jeden z projektantów, Josh Sawyer, tłumaczy, skąd w grach jego zespołu biorą się niedociągnięcia.

"Wiem, że jesteśmy kojarzeni z grami pełnymi bugów. I choć czasem tych kwestii po prostu nie da się uniknąć, gdy tworzysz ogromnego RPG-a z tysiącami wyborów i dróg, to zawsze staramy się działać tak, by tych błędów było jak najmniej" - wyjaśnia.

Sawyer jednocześnie dodaje, że łatwiej im wydać dopracowany produkt, gdy na plecach zespołu nie siedzi wydawca, który naciska na opublikowanie tytułu w założonym terminie.

"W przypadku obu części Pillars of Eternity, sami wyznaczaliśmy sobie datę premiery. W obu przypadkach, gdy przeanalizowaliśmy sytuację, zdecydowaliśmy o przesunięciu terminu premiery o kilka miesięcy, by dać sobie więcej czasu. To zrobiło ogromną różnicę" - dodaje deweloper.

Studio Obsidian obecnie pracuje nad doskonale zapowiadającą się grą The Outer Worlds, która ma zadebiutować w 2019 roku na PC, PlayStation 4 i Xboksie One. W tym przypadku nad amerykańską ekipą stoi jednak duży wydawca, a mianowicie firma Private Division, należąca do koncernu Take-Two Interactive. Czy mamy się więc bać o finalną jakość produktu? Oby nie...


Sprawdź także:
Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas

Premiera: 19 października 2010
PC, PS3, XBOX 360

Fallout: New Vegas to kolejna odsłona, popularnego cRPG, którego akcja dzieje się w post-apokaliptycznym świecie. New Vegas nie jest ani prequelem, ani sequelem wydarzeń ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
1 kudosfrycek88   @   16:48, 05.06.2019
Duża gra to wiadomo że bugi w niej będą, grunt by nie robić tak jak Bethesda i nie wydawać gry w stanie niegrywalnym.
0 kudosshuwar   @   07:34, 06.06.2019
To oczywiste, co powiedział projektant. Nie da się wydać dużej gry bez błędów, bo po prostu nie wszystkie uda się twórcy wyłapać przed premierą. Rzecz w tym, by nie wypuszczać produktu, gdy wie się o tym, że ma krytyczne błędy.
1 kudosUxon   @   08:19, 06.06.2019
Może i tworzą gry z błędami, ale i tak w dziedzinie cRPG konkurencji obecnie nie mają.
0 kudoskobbold   @   08:30, 06.06.2019
Gdy ze stajni Obsidian, w przeciwieństwie do bethesdy, bronią się świetną dopracowaną fabułą. Wystarczy nie kupować gry na premierę tylko poczekać kilka tygodni kiedy większość błędów technicznych zostanie naprawiona. I wtedy można naprawdę fajnie spędzić czas.
4 kudospetrucci109   @   08:52, 06.06.2019
Cytat: kobbold
Gdy ze stajni Obsidian, w przeciwieństwie do bethesdy, bronią się świetną dopracowaną fabułą. Wystarczy nie kupować gry na premierę tylko poczekać kilka tygodni kiedy większość błędów technicznych zostanie naprawiona. I wtedy można naprawdę fajnie spędzić czas.
Ja bym dodaj, że gry RPG od Obsidian różnią się tym od takowych Bethesdy, że w ogóle fabułę mają...
0 kudosshuwar   @   09:15, 06.06.2019
Cytat: petrucci109
że w ogóle fabułę mają
No nie można się z tym nie zgodzić Uśmiech
Dodaj Odpowiedź