Fallout 76 - Bethesda wiedziała, że gra jest pełna błędów
Wydawca liczył jednak na to, że uda się je wszystkie usunąć po debiucie.
Zeszłoroczna premiera Fallout 76 nie poszła tak, jak planowała firma Bethesda - wydawca przedsięwzięcia. Jak się właśnie dowiedzieliśmy, firma była świadoma stanu projektu, ale mimo to postanowiła go wypuścić na rynek. Chodziło jej bowiem o to, w co "się on zamieni".
Nowe informacje na temat Fallout 76 docierają do nas za sprawą wywiadu, jakie dyrektor gry, Todd Howard, udzielił ekipie IGN. Wynika z niego, że Bethesda była świadoma tego, iż jej nowa gra nie zdobędzie wysokich ocen w recenzjach, że nie będzie brakowało wyzwań.
"Wiedzieliśmy, że nie będzie łatwo. Że to trudny projekt", powiedział Howard, podkreślając jednocześnie, że deweloperzy byli na to gotowi i dlatego bezustannie swoje dzieło rozwijają.
"Byliśmy na to gotowi... wiele problemów widać było na ekranie. Ale już wiele z nich nie istnieje. Teraz to wspaniała gra z niesamowitą społecznością".
Bethesda oczywiście nie zamierza zaprzestać dalszego rozwoju projektu, co znaczy, że w miarę upływu czasu będzie on jeszcze bardziej dopracowany - taki przynajmniej jest plan. Trzymamy kciuki, aby udało się go wdrożyć.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler