Wolfenstein: Youngblood ze wsparciem ray tracingu
Bardzo nieliczna lista gier ze wsparciem dla technologii śledzenia promieni od NVIDIA wzbogaca się o najnowszego Wolfensteina.
Firma NVIDIA poinformowała, że zbliżające się Wolfenstein: Youngblood na PC zaoferuje wsparcie dla technologi ray-tracingu. Technologia będzie dostępna już od momentu premiery.
Wspominamy o tym, bo nie jest to oczywistością. Część gier, w tym Battlefield V czy Shadow of the Tomb Raider otrzymała ray-tracing dopiero w popremierowych łatkach (przygody Lary czekały na to ponad pół roku!). W strzelance od Bethesdy posiadacze kart z rodziny GeForce RTX będą mogli cieszyć się efektownym oświetleniem od samego początku zabawy. Warto przypomnieć, że technologia "działa" także na starszych kartach graficznych od NVIDIA, ale z uwagi na brak rdzeni RTX, obliczenia spadają na procesor graficzny, co, delikatnie mówiąc, mocno go obciąża.
Jak wypada ray-tracing we Wolfenstein: Youngblood, zobaczycie na poniższym gameplayu. Materiał nagrano w rozdzielczości 4K i 60 fps, z zachowaniem maksymalnych ustawień graficznych.
Premiera pełnej wersji gry zaplanowana jest na 26 lipca - na PC, PS4, XOne i Switch. Twórcy na ten moment nie ujawnili wymagań sprzętowych swojej strzelanki.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler