Control - dziennik dewelopera dotyczący eksploracji oraz swobody

Studio Remedy nie tworzy kolejnej w pełni liniowej przygody.

@ 07.05.2019, 09:50
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Studio Remedy Entertainment regularnie promuje swoje najnowsze przedsięwzięcie, grę akcji zatytułowaną Control. Jej premiera coraz bliżej, a to oznacza, że kampania marketingowa także niebawem mocno zacznie się rozkręcać. Póki co rzućcie okiem na najnowszy dziennik dewelopera.

W widocznym poniżej materiale, twórcy opowiadają co nieco na temat tworzenia wirtualnego świata Control. Największym wyzwaniem dla projektantów okazało się opracowanie narracji oraz bohaterów, którzy idealnie pasowaliby do bardziej swobodnej rozgrywki.

Control, w przeciwieństwie do pozostałych tytułów studia, nie jest w pełni liniowe. Deweloperzy kładą w nim nacisk na rozliczne wybory oraz eksplorację. Oznacza to bardziej otwarty świat oraz podejmowanie decyzji, czy to fabularnych czy po prostu związanych z mechaniką zabawy.

Film znajdziecie poniżej, a jeśli chodzi o premierę Control, zaplanowano ją na dzień 27 sierpnia bieżącego roku. Grać będziemy na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?