W BioWare doszło do spotkania; rozmawiano o problemach studia
Nie wiemy niestety czy ustalono jakieś konkretne sposoby naprawy sytuacji w firmie.
W ostatnim czasie sporo pisaliśmy na temat problemów, z jakimi boryka się studio BioWare. Jego generalny manager postanowił sytuację w firmie naprawić, a jednym z kroków mających do tego doprowadzić było spotkanie, podczas którego szukano rozwiązań.
Na Twitterze pojawił się krótki wpis jednego z redaktorów portalu Kotaku, Jasona Schreiera. Czytamy w nim, że artykuł napisany przez Schreiera wzbudził spore poruszenie w BioWare, co natomiast doprowadziło do tego, że szefostwo studia zorganizowało spotkanie z pracownikami i stara się znaleźć wyjście z tarapatów.
O jakich kłopotach mowa? Chodzi przede wszystkim o złą komunikację, problemy kadrowe, złe warunki pracy, ciągłe zmiany założeń opracowywanych gier, stres i wiele innych. Rezultatem ogólnego braku zorganizowania i zamieszania jest niska jakość projektów, co natomiast przekłada się na ich słabą sprzedaż.
"W BioWare doszło do spotkania całej ekipy w środę, a rozmawiano na temat różnych problemów poruszanych zarówno wewnętrznie, jak i w raporcie Kotaku (praktyki produkcyjne, Frostbite, etc.). Kilka osób, z którymi rozmawiałem podchodzi do zmian optymistycznie, inni są bardziej sceptyczni".
Niestety nie wiemy co z tego spotkania wyniknie, ale jeśli BioWare wróci do swoich korzeni, to fani RPG na pewno będą zadowoleni. W tym momencie studio przygotowuje między innymi Dragon Age 4, w którym największy nacisk położony ma być na fabułę.
BioWare held a long all-hands meeting for staff on Wednesday to talk about various issues raised both internally and in Kotaku's reporting (production practices, Frostbite, etc). Couple of people I've talked to are optimistic about changes; others are far more skeptical.
— Jason Schreier (@jasonschreier) April 12, 2019
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler