Obsidian miało pomysł na Star Wars: Knights of the Old Republic 3, chodziło o starożytnych Sithów

Gracz miał ich spotykać, z nimi walczyć, a także poznawać ich historie.

@ 15.04.2019, 17:23
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Obsidian miało pomysł na Star Wars: Knights of the Old Republic 3, chodziło o starożytnych Sithów

Fani Gwiezdnych Wojen oraz gier RPG od dawna czekają na Star Wars: Knights of the Old Republic 3. Mimo że przedsięwzięcie najprawdopodobniej nigdy nie powstanie, twórcy dwójki, studio Obsidian Entertainment, miało dla niego obmyśloną nawet opowieść.

Kwestię Star Wars: Knights of the Old Republic 3 poruszył Chris Avellone w trakcie imprezy Reboot Develop. Słynny deweloper przyznał, że Obsidian Entertainment miało zarys fabularny projektu, a jego tematem przewodnim miały być pojedynki z niebywale niebezpiecznymi starożytnymi Sithami.

"Kiedy skończyliśmy dwójkę, staraliśmy się przywrócić nasze życie do normalności", przyznał Avellone. "Zaczęliśmy prace nad trzecią grą, ponieważ zawsze uważaliśmy, że będzie to trylogia. Nawet gdy pracowaliśmy przy dwójce staraliśmy się nakreślić to, co robił będzie Darth Revan, nie zawsze przecież wszystko niszczył. Miał większy plan ponieważ zagrożenie było także znacznie większe".

"W trzeciej grze podążałeś tam, gdzie był Revan, a następnie walczyłeś ze starożytnymi Sithami, znacznie bardziej przerażającymi od Darthów. Ci kolesie byliby potworami. Mieliby istotne umiejętności, ale jednocześnie mógłbyś poznawać ich psychologię, ich osobowości, historię, a nawet to, jak z Tobą rozmawiali, odmienne umiejętności, a w przypadku części z nich - byli starożytni, więc rządzili nie tylko układem słonecznym, ale fragmentami galaktyki".

"W miejscach, do których byś dotarł, dostrzegłbyś ich piętno. Widziałbyś jak są okrutni. Część otoczenia opowiadałaby o tym historię. To byłoby wspaniałe, epicki sposób zakończenia trylogii. The Old Republic gdzieś tam jest. My nie mieliśmy szansy go zrobić".

Dlaczego Obsidian zostało odsunięte od projektu? Powodów było kilka, o czym również opowiedział Avellone.

"Myślę, że po części, choć tylko spekuluję, była ekipa Lucas Arts, która chciała to zrobić. Dostali więc szansę zamiast nas. Myślę, że to był jeden z powodów. Innym jest to, że... BioWare próbowało zrobić to kilka razy. Próbowali podrzucać pomysły, twierdząc, że zrobią trzecią grę. Nigdy się to jednak nie udało".

"Nie wiem czy uważano, że sprzedaż będzie zbyt niska, czy może nikomu nie zależało na grze singlowej. Znam mnóstwo ludzi, którzy chcieliby w to zagrać, ale oczywiście, może liczba jest zbyt mała, więc nie wiem o co dokładnie chodziło. Więc odpowiedzią jest: 'Nie wiem'. To nie byliśmy my".

Może wszystko się jednak jeszcze zmieni, kto wie. Póki co Avellone współpracuje ze studiem Respawn Entertainment, które opracowuje ciekawie zapowiadające się Star Wars Jedi: Upadły Zakon.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   19:21, 15.04.2019
Chętnie zobaczyłbym Knights of the Old Republic 3. W dobie remasterów, rebootów czy nawet powrotów do starszych tytułów w kontekście kontynuacji jest to teoretycznie możliwe. Z drugiej strony mamy multi-lootery-mikro-boxy i EA.
0 kudoskobbold   @   20:02, 15.04.2019
Grałbym w KotOR`a 3 od Obsidian. Zamiast tego dostaliśmy MMO Smutny
0 kudosshuwar   @   10:48, 16.04.2019
Co za czasy... zaczynamy gadać o rzeczach, które mogłyby / chcielibyśmy by powstały, a nie powstaną. Za to dostajemy kolejne półprodukty z multi i lootboxami Smutny
0 kudosTheCerbis   @   11:06, 16.04.2019
Gracze - chcemy pięknego i rozbudowanego cRPG, takiego jak robiliście kiedyś!
BioWare - wiemy lepiej, macie tu bieda-loot-shootera skleconego w rok!