Twórca God of War nie chce przystępnych gier
Chce takie, które będą odzwierciedleniem jego wizji.
Ostatnia odsłona cyklu God of War była całkiem wymagająca, choć trudno w jej przypadku mówić o grze na miarę cyklu Dark Souls. Dyrektor przedsięwzięcia, Cory Barlog, przyznał na Twitterze, iż nie zamierza swoich tytułów czynić bardziej przystępnymi, nie taki jest jego cel.
Wielu graczy sądzi, że gry powinny oferować możliwość jak najdokładniejszego dopasowania poziomu trudności oraz przystępności. Nie powinny po prostu odgórnie ograniczać swojej grupy odbiorców, stawiając przed grającymi zbyt duże wyzwanie. Cory Barlog jest odmiennego zdania.
Barlog napisał na Twitterze, iż przystępność nigdy nie będzie psuć jego wizji. Nie będziemy więc otrzymywać od niego gier łatwiejszych tylko po to, aby możliwie jak najszersze grono graczy mogło przystąpić do zabawy. Jeśli deweloper ma jakiś zamysł, będzie się go trzymał, niezależnie od opinii innych.
Czy właśnie ta filozofia przyświecać będzie Barlogowi w przypadku kolejnego God of War? Oby tak właśnie było.
Kończąc przypomnę jeszcze, że na naszych łamach znajdziecie recenzję oraz poradnik God of War - rzućcie na nie okiem, jeśli rozważacie zakup bądź macie problemy z przejściem jakiegoś etapu gry.
Accessibility has never and will never be a compromise to my vision.
— Cory Barlog 🎮 #BAFTAGames (@corybarlog) April 7, 2019
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler