W Cyberpunk 2077 nie będzie powiadomień o nieudanych misjach

Nie zobaczymy też nigdzie ekranu informującego o zakończeniu gry.

@ 03.04.2019, 23:57
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W Cyberpunk 2077 nie będzie powiadomień o nieudanych misjach

CD Projekt RED chce, aby Cyberpunk 2077 było prawdziwie porywającą i pochłaniającą gracza produkcją. Z tego względu studio skupia się na tym, abyśmy nigdy nie widzieli ekranów wczytywania, ani komunikatów informujących o niepowodzeniu, tudzież innych ostrzeżeń.

Powyższą kwestię, w wywiadzie dla redakcji niemieckiego Gamestar, poruszył projektant misji, Philipp Weber. Powiedział on, że odmawia umieszczania w Cyberpunk 2077 jakichkolwiek ekranów powiadamiających o niepowodzeniu. Nasze decyzje będą mieć konsekwencje, ale nie będziemy o tym informowani alertami.

Według CD Projekt RED, otwarty świat musi reagować na poczynania gracza, a także dawać mu rozliczne możliwości. Dla przykładu, możemy w dowolnym momencie jakiejś ważnej misji wybrać się na hamburgera i poświęcić czas na jego zjedzenie. Nie oblejemy wówczas misji, ani nie zobaczymy ostrzeżenia, ale ze względu na płynący czas, możemy np. stracić jakąś ważną osobę.

Czy takie podejście się uda? Nie sposób w tym momencie powiedzieć, ale pewne jest, że byłoby to coś wyjątkowego. Dlatego właśnie trzymamy kciuki za CDPR i mamy nadzieję, że w trakcie tegorocznych targów E3 poznamy wreszcie datę premiery Cyberpunk 2077. Zadebiutuje ono na PC, PS4 oraz Xboksie One.


Sprawdź także:
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

Premiera: 10 grudnia 2020
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S

Cyberpunk 2077 to produkcja rodzimego studia CD Projekt RED, znanego wcześniej z serii Wiedźmin. Tytuł to przedstawiciel gatunku RPG akcji, jednak tym razem świat fantasy...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   00:14, 04.04.2019
Jestem bardzo na tak. Lubię roleplayowanie, a takie zabiegi jak wspomniane w newsie wzmagają imersję. Oby się udało.
0 kudosGuilder   @   06:38, 04.04.2019
Jest to na pewno w pewnym sensie nowatorskie. Tego typu rozwiązania (nie zasypiaj gruszek w popiele, bo Ci się coś nie uda) kojarzyłem do tej pory wyłącznie z gier snajperskich. Brak komunikatów o oblanej misji to już dla mnie zupełna nowość. Nawet jeśli nie będzie to działało idealnie, jest to szukanie nowych rozwiązań. I chwała im za to, bo może wyznaczą kolejny standard rozrywki komputerowej.

Trzymam kciuki. Wcześniej średnio jarał mnie temat tej produkcji, ale od tamtego półgodzinnego gameplay'u się wkręciłem.
0 kudosfrycek88   @   07:54, 04.04.2019
Ciekawe jak to będzie wyglądało w praktyce.
0 kudosshuwar   @   11:54, 04.04.2019
I nie będzie ekranów ładowania? Tzn co? Klikam "Graj" i już gram? Bez czekania? Uśmiech
0 kudosTheCerbis   @   12:16, 04.04.2019
Ekranów ładowania w samej grze. Puszcza oko
1 kudosGuilder   @   12:27, 04.04.2019
Cytat: shuwar
I nie będzie ekranów ładowania? Tzn co? Klikam "Graj" i już gram? Bez czekania? Uśmiech
Dałoby się to zrobić. Tylko "przypadkiem" miałbyś intro przy włączaniu, które trwałoby 15 minut i nigdy nie mógłbyś go przewinąć. Potem już bez problemu byłoby "graj" i cyk. Cool
0 kudosshuwar   @   13:38, 05.04.2019
Cytat: TheCerbis
Ekranów ładowania w samej grze
No a start gry to nie jest sama gra Uśmiech
Ot tak się czepiam przy piąteczku słonecznym Uśmiech
Dodaj Odpowiedź